بایدن و ترامپ از سرحدات جنوبی امریکا دیدن نمودند

© AP Photo / Matt Rourke / Patrick SemanskyКомбинированная фотография бывшего вице-президента США Джо Байдена и президента США Дональда Трампа
Комбинированная фотография бывшего вице-президента США Джо Байдена и президента США Дональда Трампа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2024
عضو شوید
بایدن و ترامپ در اوج رقابت های ریاست جمهوری و در پس زمینه بحران مهاجرتی حاد از سرحدات جنوبی ایالات متحده بازدید کردند. هر دو سیاستمدار از خدمات قوای سرحدی تشکر کردند و به صورت غیابی از یکدیگر انتقاد کردند.
به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و دونالد ترامپ، رئیس دولت سابق، تقریباً به طور همزمان وارد شهرهای سرحدی تگزاس شدند - بایدن وارد براونزویل و ترامپ در گذرگاه ایگل شدند.
همانطور که NBC News اشاره می کند، سفر سیاستمداران در بحبوحه بحران مهاجرت بی سابقه در سرحدات جنوبی و در بحبوحه رقابت های ریاست جمهوری انجام می شود. بایدن که با مقامات سرحدی صحبت می کرد، از آنها تشکر کرد و قول داد منابع بیشتری را "هر شرایط آب و هوایی" فراهم کند. وی همزمان از ترامپ انتقاد کرد که با پروژه تامین مالی پیشنهادی دموکرات ها برای تقویت امنیت سرحدی مخالف است.
ترامپ بحران مهاجران را "تهاجم جو بایدن" و "نقض شریرانه کشورما" خواند. اینها افرادی هستند که به کشور ما می آیند و از زندان ها می آیند و از شفاخانه های روانی می آیند و از دیوانه خانه ها می آیند و تروریست هستند. آنها را به کشور ما می برند. این سیاستمدار گفت و این وحشتناک است.
در همان زمان، رئیس جمهور سابق از قوماندان تگزاس، گرگ ابوت، که همانطور که سی ان ان اشاره می کند، تلاش می کند "ابتکار امنیتی بحث برانگیز" را اجرا کند، تمجید کرد. این کانال یادآوری می کند که محکمه عالی ایالات متحده اخیراً دستور حذف سیم تیغ آبوت در امتداد سرحدات ایالات متحده و مکسیکو را صادر کرد در حالی که چالش قانونی ایالت در برابر این عمل ادامه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала