لاوروف: تلاش‌های غرب برای بازداشتن از همکاری با روسیه هیچ‌کس را متوقف نمی‌کند

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел Российской Федерации Сергей Лавров на министерской встрече Консультативной региональной платформы "3+3" для Южного Кавказа в Тегеране
Министр иностранных дел Российской Федерации Сергей Лавров на министерской встрече Консультативной региональной платформы 3+3 для Южного Кавказа в Тегеране - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2024
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت، که خط منزوی کردن روسیه به طور کامل شکست خورده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در مراسم گشایش دومین کنگره جنبش بین المللی روسوفیلی/روس دوستی اعلام کرد، که تلاش کشورهای غربی برای ممنوعیت همکاری با روسیه هیچ کس را متوقف نمی کند؛ خط انزوای فدراسیون روسیه دچار فروپاشی کامل شده است.
وزیر خطاب به روسوفیل های/روس دوستی حاضر در مراسم گفت: "امروز بر همه عاقلان آشکار است که تلاش پایتخت های غربی برای ممنوعیت همکاری با روسیه هیچ کس را جز آغازگر آن متوقف نمی کند و این شایستگی شماست".
Заседание Совета безопасности ООН - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2023
روشنگری نماینده ای روسیه در سازمان ملل درباره ای روسیه هراسی مقام های اوکراینی
رئیس اداره دیپلماسی روسیه در این خصوص خاطرنشان کرد: "خط ویرانگر نخبگان غربی برای منزوی ساختن روسیه از آن میان در فضاهای اطلاعاتی و فرهنگی جهانی" و به طور کلی خط لغو هر چیزی که به این صورت مرتبط با فدراسیون روسیه، "متحمل یک فروپاشی کامل شده است".
او اضافه کرد: "جامعه جهانی صمیمانه علاقه مند به ارزیابی های بی طرفانه، جامع و صادقانه از علل تنش ژئوپلیتیک فعلی است و جریان های اطلاعات نادرست و دروغ هایی را که توسط رسانه های جمعی زیر کنترل غرب جمعی منتشر می شود، اکثریت قریب به اتفاق آنها نمی پذیرد".
به گفته لاوروف: روسیه دوستان واقعی و آزمایش شده زیادی در همه جا از آن میان در ایالات متحده و اروپا دارد".
او تاکید کرد: "همه آنها نه تنها به ما علاقه نشان می دهند، بلکه در ارزش هایی که ما ترویج می کنیم، مشترک بین همه ادیان و تمدن های جهانی هستند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала