انتشار داده های در پیوند با نیروهای روسیه از سوی امریکا

© AFP 2023 / Saul Loeb Вид на здание Пентагона в Вашингтоне, США
Вид на здание Пентагона в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2024
عضو شوید
ارتش امریکا خلاصه ای از داده های مربوط به نیروهای مسلح روسیه را منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، ارتش ایالات متحده خلاصه 280 صفحه ای از داده های نیروهای مسلح روسیه، ساختار، تسلیحات و تاکتیک های آنها را تهیه کرد، اما درگیری در اوکراین را از تصویر بیرون کرد.
اثر "تاکتیک های روسی" که از جمله در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، به عنوان کتاب درسی برای "آموزش نظامی، آموزش حرفه ای و توسعه رهبری" بیان شده است.
Капитолий на Капитолийском холме в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2024
آگاه شدن نمایندگان کنگره امریکا درباره ای جا به جایی جنگ افزارهای هسته ای روسیه در فضا
در مقدمه این داده ها گفته شده است: "(انتشارات) تاکتیک ها، سازماندهی و اقدامات ارتش روسیه را تجزیه و تحلیل می کند، توضیح می دهد که روسیه چگونه طبق دکترین خود می جنگد. مفاهیم تاکتیکی روسی که در رزمایش ها مورد استفاده قرار می گیرد، عمدتاً برای عملیات نظامی در مقیاس بزرگ استفاده می شود".
این نشریه شامل اطلاعات مختلفی است - از مکان های استقرار دائمی واحدهای نظامی گرفته تا ویژگی های تاکتیکی و فنی سلاح های روسی. در شبکه اجتماعی ایکس، نظامیان انتشار این گزارش را با این پرسش همراهی کردند که آیا دشمن خود را می شناسید؟ نویسندگان می گویند، که آنها به اقدامات نیروهای روسی در اوکراین دست نمی زنند و قضاوت در مورد "میزان تایید یا رد آنها راهبردی و تاکتیک های اعتقادی" را زودهنگام می دانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала