نگرانی برلین از شکست کیف در میدان جنگ

© Flickr / Adam Wylesآلمان خواستار گفتگو میان ایران و عربستان است
آلمان خواستار گفتگو میان ایران و عربستان است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2024
عضو شوید
آلمان جدی در جستجوی مهمات در سراسر جهان برای کمک به اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، مجله اشپیگل آلمانی نوشته است که آلمان برای یافتن مهمات به قوای مسلح اوکراین به اقدامات ناامیدانه متوسل شده است.
جنرال کریستین فرویدینگ، نماینده در امور اوکراین وابسته به وزارت دفاع آلمان به خبرنگاران گفت: "ما در تلاش هستیم تا مهمات مورد نیاز اوکراین را در سراسر جهان خریداری کنیم. اما توپخانه و مهمات دافع هوا را نمی توان "به وفور در قفسه فروشگاه ها پیدا کبرد."
این نشریه به نوبه خود افزود که وزارت دفاع آلمان هر روز مجبور می شود راه های جدیدی برای به دست آوردن مهمات کمیاب برای کیف جستجو نماید.
به گفته نویسندگان مقاله، زمان بر علیه متحدان اروپایی اوکراین کار می کند. به گفته سرویس‌های اطلاعاتی غرب، ذخایر خود اوکراین "حداکثر تا جون" و احتمالاً زودتر تمام خواهد شد.
اوایل فبروری، یگور چرنف، نماینده پارلمان اوکراین، اعتراف کرد که وضعیت در میدان جنگ به دلیل کمبود مهمات قوای اوکراینی بحرانی است.
علاوه بر این، رستم عمروف، وزیر دفاع اوکراین نامه ای به اتحادیه اروپا نوشت و کمبود شدید مهمات برای قوای مسلح اوکراین را تشریح کرد و همچنین از اینکه نیروهای روسی روزانه سه برابر بیشتر از مهمات استفاده می کنند، شکایت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала