اظهارات دروغین زلنسکی در مورد تلفات قوای مسلح

© Sputnik / إيغور ماسلوف /  مراجعه به بانک تصاویر دينيس بوشيلين
دينيس بوشيلين - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2024
عضو شوید
دنیس پوشیلین رئیس جمهوری خلق دونتسک به اسپوتنیک گفت که اظهارات ولادیمیر زلنسکی در مورد تلفات نیروهای مسلح اوکراین دروغی آشکار و بدبینانه است.
به گزارش اسپوتنیک، وی در ادامه افزود:"این رقم به طور قابل توجهی دست کم گرفته شده است، تنها در آرتیوموفسک، مارینکا و آودیوکا دشمن خیلی بیشتر از آنچه زلنسکی اعلام کرد، ازدست داده است".
پوشیلین در ادامه متذکر شد:"زلنسکی پیشتر گفته بود که تلفات نیروهای مسلح اوکراین از فوریه 2022 تاکنون به 31 هزار کشته رسیده است. "یک دروغ آشکار و بدبینانه دیگر از زلنسکی.
حتی اگر فرض کنیم که او کسانی را که اجسادشان را در میدان‌های جنگ رها کرده‌اند در نظر نگیرد، رقم اعلام شده توسط زلنسکی در مقایسه با تعداد واقعی شبه‌نظامیان کشته‌شده رژیم اوکراین به‌طور قابل‌توجهی دست کم گرفته شده است. تنها در نبردهای آرتیوموفسک، مارینکا، آودیوکا، دشمن بمراتب بیشتر از 31 هزار نفری را که زلنسکی اعلام کرده از دست داده است".
ریاست جمهوری خلق دونتسک توضیح داد که چرا زلنسکی این کار را انجام می دهد:"تنش در بقیه مناطقی که هنوز جزئی از اوکراین سابق هستند رو به افزایش است و زلنسکی با این دروغ‌ها تلاش می‌کند تا میزان نارضایتی مردم را کاهش دهد، به‌ویژه با توجه به روش‌های خشونت‌آمیز بسیج عمومی که در آنجا عادی شده است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала