آزادی شهرک لاستوچکینو در جهت آودیوکا توسط نیروهای مسلح روسی

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Лейтенант ВДВ Анастасия Терешина во время прохождения военной службы
Лейтенант ВДВ Анастасия Терешина во время прохождения военной службы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.02.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: پیشروی نیروهای روسیه در منطقه آودیوکا ادامه دارد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه در خلاصه ای از پیشرفت عملیات ویژه گزارش داد که قوای مسلح روسیه روستای لاستوچکینو را در جهت آودیوفسکی آزاد کردند.
در این سند آمده است: "قطعات قوایی مرکزی از نیروها روستای لاستوکینو را آزاد کردند و به بهبود وضعیت در خط مقدم ادامه دادند.
ارتش روسیه تمرکز قوای انسانی و تجهیزات پیاده نظام 144، پیاده موتوری 59، غند 23 مکانیزه قوای مسلح اوکراین را در مناطقی در جمهوری خلق دونتسک شکست داد".
دشمن 410 پرسنل نظامی، یک تانک، سه خودروی رزمی پیاده، چهار ماشین محاربوی، 20 خودرو و یک دستگاه هویتزر"دی-30" را از دست داد
در جهت آودیوفسکی، قوای مسلح اوکراین تا 410 پرسنل نظامی را در یک روز از دست داده است، 6 حمله متقابل توسط سربازان طوفان اوکراین دفع شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروهای روسیه در جهت دونتسک مواضع مهمتری را تصرف کردند، سه حمله را دفع کردند، نیروهای مسلح اوکراین بیش از 420 سرباز نظامی را از دست دادند.
در جهت کوپیانسکی 9 حمله قوای مسلح اوکراین دفع شده است، کی یف تا 145 نظامی، یک تانک، یک سیستم "ام 777"، 2 اسلحه خودکششی "گووزدیکا را از دست داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала