- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

امیدواری باشندگان آودیوکا به بازسازی سریع شهر پس از آزادسازی

© Sputnik / Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Разрушенные жилые дома на одной из улиц в Авдеевке
Разрушенные жилые дома на одной из улиц в Авдеевке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2024
عضو شوید
رئیس جمهوری خلق دونتسک گفت، که باشندگان آودیوکا نمی خواهند این شهر را ترک کنند و به بازسازی سریع شهر باور دارند.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشلین رئیس جمهوری خلق دونستک گفت، که غیرنظامیان آودیوکا نمی خواهند شهر ویران شده را ترک کنند و به بازسازی سریع آن باور دارند.
پوشیلین امروز شنبه 24 فیبروری 2024 گزارش داد، که به آودیوکا رسیده است و تاکید کرد، که کارهای زیادی برای پاکسازی ماین ها و بازسازی شهر باقی مانده است.
Разрушенные жилые дома на одной из улиц в Авдеевке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پس رفتن ده کیلومتری سنگرهای نیروهای اوکراینی پس از آزادسازی آودیوکا + ویدیو
پوشیلین در کانال تلگرام خود نوشت: "باشندگان آودیوکا می گویند: "ما منتظر شما بودیم"، آنها در همه ای این سال ها آنچه را که در دونباس اتفاق افتاده است دنبال کرده اند. باور به بازسازی سریع داریم، و ما صبر می کنیم".
رئیس جمهوری خلق دونتسک همچنین گفت، که مردی که نیاز به مراقبت های پزشکی داشت از شهر به یک مرکز اسکان موقت در یاسینواتایا برده شد.
پوشیلین خاطرنشان کرد، که غیرنظامیان آودیوکا تجمع کرده اند، از یکدیگر پشتیبانی می کنند، بسیاری از آنها "در حالت شوک" هستند، اما خوشحالی خود را از اینکه "منتظر مردم خود، روسیه بودند" پنهان نمی کنند.
یادآوری می کنیم، که آودیوکا پیرامون شمالی دونتسک است که از سوی نیروهای مسلح اوکراین به منطقه ای قدرتمند تبدیل شده است. نیروهای اوکراینی از خاک این کشور از سال 2014 مناطق آرام دونتسک را گلوله باران می کنند. در شب 17 فیبروری، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، الکساندر سیرسکی، دستور ترک آودیوکا را صادر کرد. با این حال، وزارت دفاع روسیه سپس گزارش داد که این دستور یک روز پس از آغاز پرواز کنترل نشده واحدهای اوکراینی از شهر صادر شده است. اکنون آودیوکا کاملاً آزاد شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала