پوتین: آمادگی رزمی بالای ارتش؛ امنیت روسیه را تضمین می کند

© Sputnik / Grigoriy Sisoyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ В. Путин выступил на пленарном заседании форума "РЭН-2023"
Президент РФ В. Путин выступил на пленарном заседании форума РЭН-2023 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه آمادگی رزمی بالای ارتش و نیروی دریایی روسیه را تضمینی برای امنیت کشورش دانست.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در بیانیه‌ی خود خطاب به روس ها به مناسبت روز مدافع میهن گفت: آمادگی رزمی بالای ارتش و نیروی دریایی ضامن امنیت و توسعه آزادانه حاکمیت روسیه است.
رئیس جمهور گفت: روز مدافع میهن را به جانبازان، پرسنلنظامی، پرسنل غیرنظامی نیروهای مسلح و همه کسانی که خدمت سربازی را به پایان رسانده اند تبریک می گویم.
وی خاطرنشان کرد که این جشن یکی از مورد احترام ترین جشن ها در روسیه است. رئیس جمهور همچنین خاطرنشان کرد که نیروهای مسلح ضامن امنیت کشور هستند.
وی گفت: چالش‌ها و خطرات نگران‌کننده زیادی در دنیای مدرن وجود دارد و بنابراین پتانسیل قدرتمند و آمادگی رزمی بالای ارتش و نیروی دریایی ما تضمینی برای امنیت روسیه و توسعه آزادانه و مستقلانه حاکمیت آن است.
Президент РФ Владимир Путин проводит совместную прямую линию с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین: ارتش روسیه در سخت ترین بخش های جبهه به فرازگاه رسیده است + ویدیو
رئیس جمهور گفت: فداکاری به میهن، وظیفه حفاظت از آن و دفاع از هر وجب از سرزمین خود از مهمترین ارزش های مسلم روسیه بوده و هست. وی افزود که کشور و همه شهروندانش به قدرت و قابلیت اطمینان مدافعان خود ایمان دارند.
پوتین گفت: "ما به ارتش و نیروی دریایی عزیزمان، شخصیت پیگیر و نترس آنها که در نبردهای سخت آبدیده شدند، وفاداری آنها به مکتب نظامی روسیه، دستورات فرماندهان بزرگ و تجربه نسل های زیادی از سربازان روسی افتخار می کنیم".
او همچنین شرکت کنندگان در عملیات ویژه در اوکراین را قهرمانان ملی واقعی خواند که در دفاع از روسیه شجاعت و فداکاری نشان می دهند.
رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد:"با در نظر گرفتن تجربه واقعی رزمی، ما به تقویت نیروهای مسلح از هر راه ممکن ادامه داده و تجدید تجهیز فنی و نوسازی مداوم آنها را تأمین خواهیم کرد. امروز، سهم سلاح‌ها و تجهیزات مدرن در نیروهای هسته‌ای استراتژیک به 95٪ و در بخش دریایی سه‌گانه هسته‌ای - تقریباً 100در صد رسیده است".
پوتین گفت، شرکت‌های صنایع دفاعی در سال‌های اخیر تولید و عرضه ضروری ‌ترین تسلیحات برای سربازان را چندین برابر کرده‌اند، در درجه اول سلاح‌های با دقت بالا، پهپادها، تانک‌ها، خودروهای زرهی، توپخانه و سیستم‌های دفاع هوایی.
رئیس جمهور افزود: گام بعدی استفاده از فناوری های هوش مصنوعی در حوزه نظامی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала