حضور پوتین در مراسم افتتاحیه "بازی های نسل آینده" در کازان + ویدئو

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин перед голосованием на выборах депутатов в Московскую городскую Думу
Президент РФ Владимир Путин перед голосованием на выборах депутатов в Московскую городскую Думу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2024
عضو شوید
مسابقات بین المللی ورزشی "بازی های نسل آینده در کازان، پایتخت جمهوری تاتارستان روسیه آغاز شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی ورزشی "بازی های نسل آینده" در کازان حضور یافت.
این اولین مسابقه بین المللی ورزشی منحصر به فرد در رشته های هیبریدی است. هر یک از آنها مفهوم "فیجیتال" (فیزیکی + دیجیتال) را با هم ترکیب می کند، یعنی ورزش های کلاسیک و ورزش های الکترونیکی یا فناوری VR/AR را ترکیب می کند.
ورزشکاران و ورزشکاران متخصص در مسابقات الکترونیکی از سراسر جهان در 21 رشته نوآورانه که ترکیبی از ورزش های کلاسیک، ورزش های الکترونیکی و فناوری هستند، رقابت خواهند کرد.
این رشته ها شامل انواع مختلف ورزش های الکترونیکی، نبرد ربات ها، مسابقات لیزری، مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین و همچنین فوتبال و سایر ورزش های "کلاسیک" خواهد بود.
"بازی های آینده" از 21 فبروری تا 3 ماه مارچ در کازان و سوچی برگزار می شود. پیش بینی می شود بیش از 2 هزار ورزشکار از 107 کشور جهان در این مسابقات شرکت کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала