سربازان ناتو در اوکراین می‌جنگند

© Sputnik / Sergey Stepanovآغاز مانور نظامی ناتو در لتونی
آغاز مانور نظامی ناتو در لتونی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2024
عضو شوید
لوی درستیز قوای مسلح روسیه: سربازان ناتو در اوکراین تحت عنوان اجیران می جنگند.
به گزارش اسپوتنیک، دگرجنرال سرگئی رودسکوی، رئیس اداره عملیاتی ستردرستیز قوای مسلح طی مصاحبه با روزنامه کراسنایا زوزدا، گفت که پرسنل نظامی ناتو تحت عنوان اجیران در خصومت ها در اوکراین شرکت می کنند.
رودسکوی گفت: "پرسنل نظامی ناتو، تحت پوشش اجیران، در خصومت ها شرکت می کنند. آنها سیستم های دفاع هوایی راکت های عملیاتی - تاکتیکی و سیستم های راکت اندار چندگانه را کنترل می کنند و بخشی از گروه های تهاجمی هستند."
به گفته وی، افسران ناتو "مستقیما" عملیات نظامی را برای قوای مسلح اوکراین آماده می کنند.
پیش از این، دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که اجیران خارجی زیادی در کنار اوکراینی ها می جنگند، این موضوع هر بار تایید می شود.
مصنع الصلب أزوفستال بمدينة ماريوبول - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
متهم شدن پنج مزدور خارجی برای جنگیدند در کنار نیروهای مسلح اوکراین
در ماه دسامبر، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه گفت که از آغاز عملیات ویژه، نیروهای مسلح بیش از 5.8 هزار اجیر خارجی را منهدم کرده اند و 103 مجرم جنگی که ظلم خاصی از خود نشان داده اند در خاک اوکراین از بین رفته اند.
همانطور که قبلاً در وزارت دفاع گزارش شده بود، کیف در پس زمینه شکست طرح های بسیج و پنهان کردن تلفات بزرگ نیروهای مسلح اوکراین، جذب اجیران را تشدید کرد. آنها در ایالات متحده و کانادا، از جمله با کمک سیا، و همچنین در آسیا، امریکای لاتین و خاورمیانه، از جمله مناطق تحت کنترل امریکا در سوریه، استخدام می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала