کیسلف درخواستی مصاحبه با بایدن کرد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Генеральный директор Международной медиагруппы "Россия сегодня" Дмитрий Киселев
Генеральный директор Международной медиагруппы Россия сегодня Дмитрий Киселев  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2024
عضو شوید
دیمیتری کیسلف درخواستی برای مصاحبه با بایدن رئیس جمهور آمریکا ارسال نمود.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری کیسلف، مدیر عمومی گروه رسانه ای Rossiya Segodnya در برنامه Vesti Nedeli در شبکه تلویزیونیRossiya 1 گفت که درخواستی را برای مصاحبه با جو بایدن، رئیس جمهور امریکا به کاخ سفید ارسال کرده است.
در نامه وی آمده است: " ما معتقدیم که کشورهای ما فرصت شنیدن و شنیدن یکدیگر را ندارند و به این عقیده هستیم که رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین موافقانه مصاحبه ای که مخاطب امریکایی است، الگوی شایسته ای را به نمایش گذاشت. این مصاحبه قرار است انجام شود. در این نامه آمده است که توسط من، دیمیتری کیسلف، مدیر عامل گروه رسانه ای Rossiya Segodnya و مجری برنامه یکشنبه با بالاترین امتیاز اطلاعات و تحلیلی "اخبار هفته" در محبوب ترین کانال تلویزیونی کشور "روسیه 1" نشر می گردد.
این مصاحبه قرار است به زبان های خارجی ترجمه و در کانال تلگرام RIA Novosti، در وب سایت ria.ruو پلتفرم های رسانه ای و شبکه های اجتماعی متعدد این گروه رسانه ای در روسیه و در سراسر جهان نشر شود.
کیسلف در برنامه خود گفت: "به طور عوم، بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده باید به همه اینها به خوبی پاسخ دهد. بهترین و موثرترین گزینه برای کاخ سفید، مصاحبه آینه ای با یک روزنامه نگار روسی است. همانطور که می گوییم، ما منتظر پاسخ هستیم.
در شب 9 فبروری، تاکر کارلسون، روزنامه‌نگار امریکایی مصاحبه‌ای دو ساعته با رهبر روسیه در وب‌سایت خود و پلتفرم‌های مختلف منتشر کرد. تنها در شبکه اجتماعی X بیش از 200 میلیون بازدید داشت. بخش قابل توجهی از گفتگو به درگیری اوکراین و روابط روسیه با ایالات متحده، ناتو و غرب اختصاص داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала