فرانسه و آلمان اجازه نخواهند داد که اوکراین به ناتو بپیوندد

© © AP Photo / Yves HermanПрезидент Украины Владимир Зеленский на саммите лидеров стран НАТО в Вильнюсе
Президент Украины Владимир Зеленский на саммите лидеров стран НАТО в Вильнюсе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.02.2024
عضو شوید
سونگ ژونگ پینگ، کارشناس نظامی به روزنامه دولتی چین، گلوبال تایمز گفت، علیرغم توافق‌های امنیتی که اوکراین با آلمان و فرانسه منعقد کرده است، برلین و پاریس اجازه نخواهند داد که کیف عضو ناتو شود.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و ولادیمیر زلنسکی، توافقنامه دوجانبه ای را درباره تضمین های امنیتی اوکراین امضا کردند. توافقنامه همکاری امنیتی دیگر توسط زلنسکی و اولاف شولز، صدراعظم آلمان امضا شد.
به گفته این کارشناس چینی، امضای توافق نامه های امنیتی با فرانسه و آلمان که از کشورهای مهم اروپایی هستند، میخواهند که به طور بالقوه سایر کشورهای اروپایی را به پیروی از آن و تقویت همکاری با اوکراین تشویق کنند. وی تاکید کرد: با این همه، این توافقات امنیتی به معنی "ورود اوکراین به ناتو" نیست.
سونگ ژونگ پینگ گفت: "در طویل مدت، این کشورها (فرانسه و آلمان ) همچنین از درگیری مستقیم نظامی با روسیه اجتناب خواهند کرد و اجازه نخواهند داد اوکراین به ناتو بپیوندد.
به گفته تسوی هنگ، یکی از مدرسین پایگاه PRC-SCO) سازمان همکاری شانگهای برای آموزش و تبادل در زمینه عدالت بین المللی در دانشگاه سیاست و حقوق شانگهای، اروپا به ارائه کمک به این روزنامه ادامه خواهد داد. اما اوکراین، مقیاس و سرعت آن کاهش خواهد یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала