پذیرفتن استولتنبرگ به کاهش ذخیره های نظامی ناتو

© AP Photo / Olivier MatthysГенсек НАТО Йенс Столтенберг в Брюсселе
Генсек НАТО Йенс Столтенберг в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2024
عضو شوید
دبیرکل ناتو اذعان کرد، که ناتو با ذخیره های نظامی مشکل دارد، اما استدلال کرد که ناتو نیرومندتر از روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو در کنفرانس مونیخ گفت: "ما از نظر نظامی نیرومندتر از روسیه هستیم. اما در عین حال، جنگ در اوکراین نشان داد که ما شکاف های جدی داریم. به عنوان نمونه، درباره ای نگهداری سلاح، ما سیستم های مدرن داریم، اما به قطعات یدکی، تعمیر و نگهداری و مهمات نیاز داریم. در اوایل جنگ ما با کمبود منابع روبرو شدیم، اکنون تعداد آنها بسیار کم شده است. اکنون باید روی چگونگی افزایش تولید مهمات تمرکز کنیم".
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев проводит в режиме видеоконференции заседание Межведомственной комиссии Совета безопасности РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2024
بکارگیری روسیه از موشک هایی با کلاهک های ویژه در صورت روبرو شدن با تهدید ناتو
پیش از این، سرگئی چمزوف، مدیر کل شرکت دولتی روستیخ گفته بود، که به اصطلاح برتری فن آوری غرب در حوزه نظامی یک افسانه است. و رئیس وزارت دفاع روسیه، سرگئی شایگو اظهار داشت، که در بسیاری از موارد، حتی تجهیزات ساخت شوروی از نظر کیفیت جنگی از مدل های غربی پیشی می گیرد، و در مورد سلاح های ساخت غرب که به اوکراین ارائه می شود، "هیچ چیز منحصر به فرد و آسیب ناپذیری سلاح‌های امروز در میدان نبرد برای روسیه وجود ندارد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала