- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی 33 پهپاد اوکراینی از سوی سامانه های پدافند هوایی روسیه

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие зенитного ракетного полка, созданного в Лунинецком районе Брестской области для усиления системы ПВО Белоруссии на белорусско-украинской границе
Военнослужащие зенитного ракетного полка, созданного в Лунинецком районе Брестской области для усиления системы ПВО Белоруссии на белорусско-украинской границе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.02.2024
عضو شوید
سامانه‌های پدافند هوایی روسیه 33 پهپاد نیروهای مسلح اوکراین را در پنج منطقه فدراسیون روسیه رهگیری کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع امریکا گزارش داد، که نیروهای پدافند هوایی شب گذشته 32 هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی را در مناطق کالوگا، ورونژ، بریانسک، بلگورود و کورسک سرنگون کردند.
در پیام این وزارت آمده است: "امشب تلاش رژیم کیف برای انجام یک یورش تروریستی با بکارگیری از 33 پهپاد از نوع هواپیما به اهدافی در خاک فدراسیون روسیه متوقف شد".
Зенитный ракетно-пушечный комплекс Панцирь-С1  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
رهگیری 9 پهپاد اوکراینی از سوی پدافند هوایی روسیه
این وزارت تصریح کرد، که چهار هواپیمای بدون سرنشین در آسمان مناطق بلگورود و ورونژ، یک فروند بر فراز کورسک، 18 هواپیما بر فراز بریانسک و 6 هواپیما در بالای کالوگا رهگیری شدند.
مقام های محلی همچنین از یورش های پهپادهای اوکراینی خبر دادند. با این حال، کسی آسیب ندید.
به گفته الکساندر گوسف، فرماندار ورونژ، در مرکز منطقه، آوار هواپیمای سرنگون شده به سقف یک خانه شخصی آسیب رساند. نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرکزی و مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، حملات پهپادی و خرابکاری انجام می دهند. در مناطق بریانسک، بلگورود، کورسک و کریمه سطح (زرد) افزایش تهدید تروریستی وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала