مقابله تانک T-80BVM روسی با تانک آبرامز امریکایی

© Sputnik / Vadim ZhernovТанки Т-80 во время показательных выступлений на танковом шоу, посвященном празднованию Дня танкиста в Ленинградской области
Танки Т-80 во время показательных выступлений на танковом шоу, посвященном празднованию Дня танкиста в Ленинградской области  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2024
عضو شوید
سطح تانک های آبرامز امریکایی نسبت به تانک های T-80BVM روسی پایین تر است.
به گزارش اسپوتنیک، تانک محاربوی " کالیبر بزرگ": تانک روسی برتر از همتای امریکایی خود نامگذاری شده است.
مجله ترصد نظامی می نویسد تانک های مدرن T-80BVM روسیه در تعدادی از شاخص ها نسبت به همتایان امریکایی آبرامز خود برتری دارند.
این نشریه تاکید کرد: T-80 از آنجایی که تانک بسیار کوچکتری نسبت به آبرامز است، نسبت قدرت به وزن بسیار بهتری دارد، اما در همزمان دارای یک ماشیندار کالیبر بزرگتر است.
بر علاوه، T-80BVM دارای یک انجن توربین گاز قدرتمند است که مانور خوبی برای مخزن در شرایط آب و هوایی شدید فراهم می کند. خاطرنشان می شود که روسیه از آغاز عملیات ویژه موفق به مدرن سازی مقدار قابل توجهی از تجهیزات نظامی شده است.
تانک Т-80 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2019
تانک تی-80 که با فشار آب چوب انداخت می کند+ویدیو
در اوایل جنوری، قوماندان یکی از قطعات تانک قوای مسلح روسیه به خبرنگاران گفت که تانک های مدرن T-80BVM ابتدا وارد واحدهای نیروهای مسلح روسیه میشوند. او توضیح داد که این وسیله نقلیه دارای تعدادی ویژگی جدید و بهبود یافته است که آن را در میدان جنگ بسیار موثر می کند. این تانک مجهز به یک سیستم ارتباطی جدید است که سیگنال قابل اعتمادی را در فاصله ده کیلومتری، حفاظت پیشرفته و تعدادی نوآوری دیگر ارائه می دهد.
وی خاطرنشان کرد که ماژول‌های حفاظت زرهی اضافی روی تانک نصب شده است که می‌تواند در برابر ضربات پهپادهای FPV، ATGM و RPG مقاومت کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала