ترامپ: تمایل بایدن برای اختصاص میلیاردها دالربه اوکراین موجب خنده ناتو شد

© AP Photo / Jose Luis MaganaБывший президент Дональд Трамп выступает во время саммита в Вашингтоне, США. Архивное фото
Бывший президент Дональд Трамп выступает во время саммита в Вашингтоне, США. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.02.2024
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا تمایل جو بایدن به اختصاص میلیاردها دالر به اوکراین باعث خنده در ناتو شدهه است.
بقه گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت، تمایل جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده برای اختصاص میلیاردها دالر به اوکراین باعث خنده ناتو شده است.
ترامپ در دادگاه نیویورک به خبرنگاران گفت: "آنها به حماقت ایالات متحده می خندند، که توسط مردی رهبری می شود که هر بار که کسی درخواست می کند 60 میلیارد دالر می دهد. آنها به ما می خندند، آنها فکر می کنند ما به خاطر رهبری خود کشور احمقی هستیم.
به گفته ترامپ، هزینه های کشورهای ناتو برای این ائتلاف باید با هزینه های آمریکا مطابقت داشته باشد، در حال حاضر ایالات متحده 200 میلیارد دلار و بقیه فقط 25 میلیارد دالر کمک می کنند.
وی افزود: برای آنها این مهم تر است، زیرا اقیانوسی بین ما وجود دارد، وضعیتی کاملاً متفاوت است.
ترامپ در مجموع با 91 اتهام در چهار پرونده جنایی مواجه است که این سیاستمدار جمهوری خواه آن را تلاشی از سوی تشکیلات دموکرات برای جلوگیری از بازگشت او به کاخ سفید می خواند. جدی ترین مقالات ترامپ را به 20 سال زندان تهدید می کند. اگر مجازات با اضافه کردن احکام تعیین شود، ممکن است او برای چندین قرن در پشت میله‌های زندان بماند. بر اساس مجموع اتهامات، این سیاستمدار با بیش از 700 سال زندان مواجه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала