- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

نیروهای اوکراین به زودی خط اصلی تدراکات شان را در نزدیکی آودیوکا از دست می دهند

© AFP 2023 / Anatolii Stepanov Украинские военные на позиции в районе деревни Авдеевки Донецкой области
Украинские военные на позиции в районе деревни Авдеевки Донецкой области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2024
عضو شوید
نماینده نیروهای مسلح اوکراین گفت: خط اصلی تدارکات در نزدیکی آودیوکا به زودی از بین می رود.
به گزارش اسپوتنیک، نیروهای مسلح اوکراین در حال آماده شدن برای این واقعیت هستند، که به زودی خط اصلی تدارکات سربازان خود را در نزدیکی ادیوکا در جمهوری خلق دونتسک از دست خواهند داد، وضعیتی که در آن فرماندهی نیروهای اوکراینی پیش از این به عنوان "بسیار دشوار" شناخته می شد.
Украинские военные во время учений  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2023
تسلیم شدن دسته جمعی ارتش اوکراین در منطقه آودیوکا
همانطور که دیمیتری لیخووی، سخنگوی گروه عملیاتی-راهبردی نیروهای مسلح اوکراین "تاوریا" روز چهارشنبه در روی آنتن شبکه تلویزیونی رادا در پاسخ به این پرسش که آیا خطر از دست دادن کنترل بر مسیرهای تدارکاتی در آودیوکا وجود دارد یا خیر، گفت: "ما نمی توانیم درباره ای همه چیزهایی که در آودیوکا در زمان واقعی اتفاق می افتد صحبت کنیم".
لیخووی می‌گوید: "اما وضعیت در آنجا متشنج و پویا است. در صورت قطع شدن شریان اصلی لجستیک، فرماندهی ما مسیرهای جایگزینی برای تدارکات ارائه کرده است".
به گفته وی: "نبردهای خیابانی چند روزی است که در آودیوکا در جریان است"، نیروهای مسلح اوکراین در تلاش هستند تا شهر را حفظ کنند".
یادآوری می کنیم، که آودیوکا حومه شمالی دونتسک است که از سوی نیروهای مسلح اوکراین به یک منطقه مستحکم قدرتمند تبدیل شده است و اکنون نبردهایی برای کنترل آن در جریان است.
فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، الکساندر سیرسکی، پیش از این وضعیت "بسیار دشوار" در نزدیکی آودیوکا در جمهوری خلق دونتسک و کوپیانسکی در منطقه خارکف را تشخیص داده بود. و در پایان جنوری، رئیس اداره اصلی اطلاعات اوکراین، کریل بودانوف، پیشروی نیروهای روسی از آن میان در نزدیکی آودیوکا را تأیید کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала