- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

گزارش وزارت دفاع روسیه از تلفات روزانه ای نیروهای مسلح اوکراین

© AP Photo / LibkosУкраинский военнослужащий на линии фронта. Архивное фото
Украинский военнослужащий на линии фронта. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2024
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گفت: تلفات نیروهای مسلح اوکراین در مسیرهای کوپیانسکی و کراسنولیمانسکی در 24 ساعت گذشته نزدیک به 500 سرباز رسید.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که در مسیرهای کوپیانسکی و کراسنولیمانسکی، نیروهای مسلح اوکراین در یک شبانه روز نزدیک به 500 سرباز را از دست دادند.
در گزارش وزارت دفاع آمده است، که در جهت کوپیانسک در جریان 24 ساعت گذشته، یگان‌های گروه نیروهای غربی چهار حمله گروه‌های تهاجمی تیپ‌های مکانیزه 30، 44، 60 نیروهای مسلح اوکراین را از سکونتگاه های سینکوفکا در منطقه خارکف و ترنی در جمهوری خلق دونتسک پس زدند.
Военнослужащие РФ на рабочих местах в машине ПВО  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 63 پهپاد و 3 موشک هیمارس اوکراینی از سوی پدافند هوایی روسیه
وزارت دفاع روسیه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: "دشمن 180 پرسنل نظامی، دو خودروی پیاده نظام، دو نفربر زرهی و 5 خودرو را از دست داد".
این وزارت افزوده است: "در جهت کراسنولیمانسک، یگان های گروه نیروهای مرکز وضعیت را در امتداد خط مقدم بهبود بخشیدند و همچنین دو حمله گروه های تهاجمی تیپ های 60 و 63 مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین را در مناطق شهرک های تورسکویه یماپولوفکا در جمهوری خلق دونتس پس زدند".
این وزارت در بیانیه ای اعلام کرد: تلفات دشمن بالغ بر 310 پرسنل نظامی، دو دستگاه تانک، هشت خودروی زرهی رزمی، 27 خودرو و همچنین یک خودروی رزمی Grad MLRS بوده است.
پیش از این رادیو اسپوتنیک درباره نحوه برخورد فرماندهان نیروهای مسلح اوکراین با جسدهای سربازان کشته شده در میدان جنگ نوشته بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала