- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پیدا شدن یک انبار جنگ افزار و مدرک های سری سرویس امنیتی اوکراین در ماریوپل + ویدیو

© Sputnik / Valery Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Ручные противотанковые гранатометы на территории бывшего колбасного завода, в котором была создана нелегальная тюрьма нацбатальона "Айдар"
Ручные противотанковые гранатометы на территории бывшего колбасного завода, в котором была создана нелегальная тюрьма нацбатальона Айдар - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2024
عضو شوید
یک انبار ماین گذاری شده با جنگ افزار و مدرک های محرمانه در سرویس امنیتی ماریوپل اوکراین پیدا شد.
به گزارش اسپوتنیک، شعبه محلی سرویس امنیت فدرال روسیه در دونتسک گزارش داد، که یک انبار جنگ افزار و مدرک های محرمانه سرویس امنیتی اوکراین در ماریوپول پیدا شد.
سوختن یک خودرو در نتیجه گلوله باران منطقه کالینینسکی دونتسک از سوی نیروهای اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2024
چندرسانه ای
پیامدهای گلوله باران دونتسک + عکس
این بخش به خبرنگاران گفت: "سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه برای جمهوری خلق دونتسک در شهر ماریوپول یک انبار ماین گذاری شده با جنگ افزارها و مدرک های محرمانه سرویس امنیت اوکراین را پیدا کرد. از این انبار جنگ افزارهای زیر: 1 نارنجک انداز RPG-7، 1 مسلسل PKM، 1 تفنگ تهاجمی AK-74، پناهگاه با مدرک های سری سرویس امنیت اوکراین پیدا و ضبط شد".
این اداره ویدیویی عملیاتی تهیه کرد، که در آن افسران اطلاعات یک انبار را در یک خانه شخصی ماین گذاری شده پیدا کردند و همه تله هایی را که دشمن درست کرده بود نشان دادند.
خاطرنشان می شود: مدرک های پیدا شده در حال حاضر برای تحقیق ارسال می شود و فعالیت های تاییدی تکمیلی در حال انجام است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала