آزمایش شرکت های دارویی غربی جان یک باشنده ای ماریوپل را گرفت + ویدیو

© Sputnik / Alexey Kudenko  /  مراجعه به بانک تصاویر Свет в жилых домах в Мариуполе
Свет в жилых домах в Мариуполе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2024
عضو شوید
یکی از باشندگان ماریوپل پس از مصرف داروهای غربی آزمایش نشده جان خود را از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل تروفیموف پسر فرد جان باخته به اسپوتنیک گفت: "پس از درمان آرتروز با داروهای خارجی که در درمانگاه شماره 7 ماریوپول آزمایش نشده بودند، جایی که داروهای جدید برای تحقیقات در راستای منافع شرکت های دارویی غربی بر روی بیماران آزمایش می شد، یکی از باشندگان این شهر به نام لیدیا تروفیموا، متولد 1978، درگذشت".
کاریکاتور فعالیت‌های آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکایی در اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2023
چندرسانه ای
کارکردهای آزمایشگاه‌های زیستی امریکا در اوکراین
گفت و گو کننده خبرگزاری گفت: "دکترها گفتند که هیچ دارویی ندارند، تنها داروهای خارجی دارند. او چاره ای نداشت، او از این داروها استفاده می کرد. پزشکان گفتند: "همه چیز خوب است" اما در جریان یک و نیم تا دو ماه وضعیت بدتر شد و او درگذشت".
وی تصریح کرد، که این زن در سال 2012 برای درمان آرتروز به درمانگاه شماره 7 ماریوپل مراجعه کرد.
تروفیموف اضافه کرد، که مادرش هیچ رضایتی برای استفاده از داروهای آزمایش نشده روی خودش امضا نکرده است و به گفته او، چنین بیمارانی زیاد است.
پیش از این، اسپوتنیک مدرک های را در زیرزمین درمانگاه شماره 7 ماریوپول در زمان بازسازی آن در اختیار داشت. از آنها برمی‌آید که آزمایش‌های داروهای روماتولوژیک برای شرکت‌های بزرگ دارویی غربی، با کمک مقامات اوکراینی، برای چندین سال بر روی بیماران در بخش روان‌پزشکی، از جمله نوزادان، انجام شده است. این مدرک ها بین سال های 2008 تا 2016 گردآوری شده است. از نتایج بررسی های نخستین مدرک ها مشخص می شود که داروهایی با شماره و بدون نام روی افراد آزمایش شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала