هیلاری کلینتن حق انتقاد مصاحبه تاکر کارلسون با پوتین را ندارد

© SEIU Internationalهیلاری کلینتن
هیلاری کلینتن  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2024
عضو شوید
اسکات ریتر افسر سابق اطلاعاتی امریکا طی مصاحبه با کانال یوتیوب "جاجینگ فریدام" گفت که هیلاری کلینتن، وزیر امور خارجه سابق امریکا حق انتقاد از تاکر کارلسون را ندارد، زیرا او بهتر از یک دیپلمات خود را نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، وی در ادامه افزود: "کلینتون در مصاحبه با ام اس ان بی سی، به دلیل مصاحبه تاکر کارلسون با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، او را "احمق مفید" روسیه نامید".
به گفته افسر سابق اطلاعاتی امریکا، این روزنامه نگار امریکایی کاری را انجام داده است که نه آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، نه جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و نه خود کلینتون در مدت که در مناصب دولتی بود نتوانستند به انجام برسانند. برخلاف وزرای خارجه، کارلسون هنر واقعی دیپلماسی را نشان داد و به موضع ولادیمیر پوتین گوش کرد.
وی افزود:" برخورداری از فرصت شنیده شدن، به این معنی نیست که موافق هستیم. این بدان معنی است که ما می دانیم، درک می کنیم و می توانیم آگاهانه قضاوت کنیم. تاکر کارلسون کار خود را بهتر از هیلاری کلینتون انجام داد". قابل ذکر است که پوتین در مصاحبه با کارلسون به تفصیل توضیح داد که مسکو قصد حمله به کشورهای ناتو، به ویژه پولند، لتونیا یا سایر کشورهای حوزه بالتیک را ندارد و در جامعه غربی، سیاستمداران مرتباً مردم خود را با تهدید روسیه می‌ترسانند و توجه را از مشکلات داخلی منحرف می کنند.
رئیس جمهور روسیه همچنین خاطرنشان کرد: "کشورهای غربی درک کرده‌اند که شکست استراتژیک روسیه در مناقشه با اوکراین غیرممکن است، بنابراین با درک این موضوع، آنها باید به گام‌های بعدی خود فکر کنند. مسکو آماده گفت‌وگو است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала