روسیه از مشارکت طالبان در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل حمایت خواهد کرد

© @twitter.com/QaharBalkhiدیدارمشاور و نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه با امیرخان متقی
دیدارمشاور و نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه  با امیرخان متقی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2024
عضو شوید
مشاور و نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با امیرخان متقی گفته است که باید نماینده طالبان در نشست بعدی کوپ‌ 29 که در باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود، شرکت کند.
به گزارش اسپوتنیک، عبدالقهار بلخی، سخنگوی وزارت خارجه در پستی در شبکه اجتماعی اکس نوشت که روسلان ادل گریف، مشاور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در امور تغییرات اقلیمی، با امیرخان متقی در کابل دیدار کرده است.
او گفت که در این دیدار همکاری‌های دوجانبه،‌ همکاری اقتصادی و همکاری در زمینه تغییرات اقلیمی و راه‌های افزایش سطح روابط دیپلوماتیک افغانستان و روسیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
آقای متقی همچنین از روسیه خواسته تا در زمینه حفاظت از محیط ‌زیست و حفاظت از جنگل‌ها با نهادهای ذیربط این گروه همکاری کند و کارمندان این نهادها را آموزش دهد.
مشاور و نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه گفته که باید نماینده طالبان در نشست بعدی نشست تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد (کوپ‌ 29) که در باکو، پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود، شرکت کند.
بیست‌ونهمین نشست تغییرات اقلیمی سازمان ملل متحد (کوپ 29) قرار است از 11 تا 24 نوامبر سال جاری میلادی در شهر باکو، پایتخت آذربایجان برگزار شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала