نابود شدن یک تانک مرکاوای اسرائیلی از سوی حزب الله

© AP Photo / IDFИзраильский военный во время наземной операции в секторе Газа. Архивное фото
Израильский военный во время наземной операции в секторе Газа. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2024
عضو شوید
مقاومت اسلامی لبنان با انتشار تصاویری اعلام کرد، یک تانک مرکاوای اسرائیلی را با موشکی هدایت‌شونده در شمال فلسطین اشغالی نابود کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، مقاومت اسلامی لبنان، صبح امروز (شنبه)، تصاویری از جدیدترین عملیات‌های خود در برابر هدف های اسرائیلی منتشر کرد.
حزب‌الله لبنان خبر داد: یک تانک مرکاوای اسرائیلی را با موشکی هدایت‌شونده در سنگر نظامی "البغدادی" در شمال فلسطین اشغالی نابود کرده است.
Запуск ракеты израильской системы ПРО Железный купол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.01.2024
هدف قرار گرفتن گنبد آهنین اسرائیل از سوی حزب الله
شبکه "المیادین" می‌گوید: هدف قرار دادن خودروها و موترهای زرهی ارتش اسرائیل به این صورت از زمان آغاز عملیات "طوفان الاقصی" بی‌پیشینه بوده و برای نخستین بار رخ می‌دهد.
مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز همچنین تصاویری از لحظه یورش راکتی به پادگان اسرائیلی "کیلع" در جولان اشغالی سوریه منتشر کرد؛ پادگانی که با استفاده از راکت‌های کاتیوشا هدف حمله قرار گرفت.
یادآوری می کنیم، که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی، این اولین بار است که حزب‌الله پادگان "کیلع" را در جولان اشغالی سوریه هدف حمله قرار می‌دهد.
حزب‌الله در بیانیه‌های خود تاکید کرده همه ای این عملیات‌ها در پشتیبانی از مردم فلسطین و به منظور پشتیبانی از نیروهای مقاومت در غزه انجام می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала