پوتین از زلنسکی سوال ناراحت نمود

© Sputnik / Aleksei Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон и президент Украины Владимир Зеленскийво время встречи в "Нормандском формате" в Елисейском дворце
Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон и президент Украины Владимир Зеленскийво время встречи в Нормандском формате в Елисейском дворце - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2024
عضو شوید
پوتین به کارلسون گفت که از زلنسکی درباره دلیل حمایت از نئونازی ها سوال کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور روسیه طی مصاحبه با تاکر کارلسون، روزنامه نگار امریکایی این موضوع را بیان کرد که در یکی از صحبت ها، ولادیمیر پوتین از ولادیمیر زلنسکی سوال در مورد اینکه چرا از نئونازی ها حمایت می کند، پرسید.
به گفته پوتین، او تاریخ مشترک مبارزه با نازیسم بین دو ملت را به زلنسکی یادآوری کرده پرسید که چگونه این واقعیت به او اجازه می دهد تا از نئونازی ها در اوکراین حمایت کند. رئیس جمهور روسیه بنا به دلایل خاص ترجیح داد مشخص نکند که زلنسکی به او چه پاسخی داده است.
پوتین ابراز اطمینان کرد که زلنسکی از ملی گرایان میترسد و تحت تاثیر ایالات متحده است، و هر کسی که با روسیه می جنگد استفاده می کند. به گفته رئیس جمهور، این همان چیزی است که زلنسکی را وادار کرد تا از وعده های انتخاباتی خود دست بردارد و مردم خود را که به توقف درگیری ها امیدوار بودند، فریب دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала