پوتین: اوکراین جنگ را آغاز کرد؛ روسیه امروز در حال دفاع از مردم و سرزمین خود است

© Sputnik / Alexander Kazakov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با روزنامه‌نگار آمریکایی گفت، اوکراین جنگ را آغاز کرد، هدف روسیه متوقف کردن جنگ و دفاع از مردم خود است.
به گزارش اسپوتنیک، مصاحبه پوتین با تاکر کارلسون روزنامه نگار آمریکایی به صحبت درباره وقایع اوکراین پس از کودتای 2014 پرداخت.
پوتین در این راستا گفت: "آنها جنگ را در سال 2014 آغاز کردند. هدف ما توقف این جنگ است. ما این جنگ را در سال 2022 نیز شروع نکردیم، بلکه این تلاشی برای متوقف کردن آن است."
رئیس جمهور روسیه گفت روسیه امروز از خود، مردم و سرزمین مادری خود و آینده مشترک دفاع می کند.
پوتین گفت: "وقتی صحبت از محافظت از خود و خانواد و، وطنتان می شود، بسیار آسان است. ما به کسی حمله نمی کنیم وقایع اوکراین چگونه آغاز شد؟ از زمان کودتا و آغاز درگیری ها در دونباس - از آنجا شروع شد. و ما از مردم، خود، وطن و آینده خود محافظت می کنیم."
او خاطرنشان کرد که دین مربوط به مظاهر بیرونی نیست، "نه اینکه هر روز به کلیسا بروید یا سر خود را به زمین بزنید" - "در قلب است." به گفته پوتین، فرهنگ روسیه "مردم گرا" است، در حالی که جامعه غربی عملگراتر است.
وی تصریح کرد: "مردم روسیه بیشتر به ابدیت و به ارزش های اخلاقی فکر می کنند. نمی‌دانم، شاید شما با من موافق نباشید، اما فرهنگ غربی همچنان عمل‌گراتر است. من نمی گویم این بد است، این امکان را برای "میلیارد طلایی" امروزی فراهم می کند تا در تولید، حتی در علم و غیره، موفقیت خوبی کسب کند. هیچ ایرادی در آن وجود ندارد - من فقط می گویم که ما یک جور به نظر می رسیم، اما ذهن ما کمی متفاوت ساخته شده است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала