یورش نیروهای مسلح روسیه به کارخانه پهپاد اوکراین

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Операторы БПЛА готовят беспилотный летательный аппарат (БПЛА) "Орлан-10"
Операторы БПЛА готовят беспилотный летательный аппарат (БПЛА) Орлан-10 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2024
عضو شوید
نیروهای مسلح روسیه به یک کارخانه پهپاد و یک خوابگاه با شبه نظامیان در نیکولایف اوکراین یورش بردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لبدف هماهنگ کننده محلی زیرزمینی به اسپوتنیک با استناد به داده های رفقای خود از شهر که عکس و فیلم مربوطه را مخابره کرده اند، گفت: ارتش روسیه روز پنجشنبه به کارخانه استوا در نیکولایف حمله کرد، جایی که هواپیماهای بدون سرنشین برای نیروهای مسلح اوکراین تولید می شد.
گفت و گو کننده ای خبرگزاری گفت: "در شب 8 فیبروری، یک سری یورش ها به اهداف نظامی در شهر نیکولایف انجام شد. یکی از آنها در مرکز شهر در کارخانه استوا برخورد داشت. این ویدیو نشان می دهد که موشک با کارخانه برخورد می کند".
Военнослужащие украинских вооруженных сил Украины в центре миротворчества и безопасности Национальной академии сухопутных войск им. гетмана П. Сагайдачного во Львовской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
کشته شدن 750 سرباز اوکراینی در یک شبانه روز
وی افزود: کارخانه ساخت پهپاد "اکواتور" از سوی سه پهپاد مورد اصابت قرار گرفت: نخستین پهپاد به کارگاه تولید پهپادها برخورد کرد. دومین پهپاد به ساختمان خوابگاه کارخانه، جایی که نظامیان اوکراینی و کارشناسان خارجی در مونتاژ و ساخت پهپادها کمک می کردند. انفجار سوم قوی‌ترین انفجار بود و به قسمت مرکزی و داخلی کارخانه اصابت کرد. طبق اطلاعات ما، جیپ‌هایی با پلاک نظامی و تجهیزات نظامی در آنجا بودند.
همانطور که هماهنگ کننده زیرزمینی خاطرنشان کرد، پس از اعتصاب در کارخانه، ساکنان نیکولایف گزارش دادند که "محله توسط پولیس محاصره شده است".
لبدف گفت: "تاکنون ساختمان قدیمی کارخانه اویس (واقع در کنار استوا)، جایی که حامیان باندرا زندگی می کنند، و کارخانه کریستال، که در آن کارگاه های جالب و یک پناهگاه مجلل بمب وجود دارد، دست نخورده باقی مانده اند".
افزون بر این، یک کارخانه محصولات بتن مسلح مورد حمله قرار گرفت - یک انفجار قوی در آنجا رخ داد. به گفته گفتگوی آژانس، زیرزمین بارها بارها و بارها ضبط و بارگیری لاری های نظامی در این شرکت را ثبت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала