رهبر چین: فرصت های جدیدی برای گسترش پیوندهای مسکو و پکن در آینده وجود دارد

© Sputnik / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Визит президента РФ В. Путина в Китай для участия в мероприятиях третьего Международного форума "Один пояс, один путь".
Визит президента РФ В. Путина в Китай для участия в мероприятиях третьего Международного форума Один пояс, один путь. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2024
عضو شوید
رئیس جمهور چین امروز در گفت و گو تیلیفونی با رئیس جمهور روسیه گفت، که فرصت های جدیدی برای گسترش پیوندهای مسکو و پکن در آینده وجود دارد.
به گزارش اسپوتنیک، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین امروز پنجشنبه در جریان گفت و گوی تیلیفونی با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت، که پیوندهای روسیه و چین در آینده با فرصت های جدیدی برای گسترش روبرو خواهد شد.
رئیس جمهوری خلق چین خاطرنشان کرد: امسال هفتاد و پنجمین سالگرد برقراری پیوندهای دیپلماتیک بین چین و روسیه است.
Встреча премьер-министра РФ Михаила Мишустина с председателем КНР Си Цзиньпином - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.12.2023
شی جین پینگ: پایه محکمی در پیوندهای روسیه و چین گذاشته شده است
شی جین پینگ گفت: "با نگاهی به مسیری که گذرانده ایم، می‌بینیم که با هم آزمایش‌ها و ناملایمات زیادی را تحمل کرده‌ایم".
وی افزود: "هنگامی که به آینده می نگریم، می بینیم پیوندهای چین و روسیه با فرصت های جدیدی برای گسترش روبرو است".
رهبر چین تاکید کرد، که جمهوری خلق چین به همراه روسیه آماده است تا به کمک و پشتیبانی متقابل از یکدیگر و روح دوستی دو کشور را که نسل به نسل منتقل می شود، ادامه داده و دست در دست هم فصل جدیدی در پیوندهای روسیه و چین بنویسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала