خلبان سوخو-25 در هنگام یورش به نیروهای مسلح اوکراین ورزش های هوازی را نشان داد + ویدیو

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر Штурмовики Су-25 белорусских ВВС во время отработки военной авиацией Белоруссии посадки на аэродромный участок дороги в Брестской области
Штурмовики Су-25 белорусских ВВС во время отработки военной авиацией Белоруссии посадки на аэродромный участок дороги в Брестской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2024
عضو شوید
خلبان سوخو-25 هنگام برخورد با نیروهای مسلح اوکراین، در ارتفاع بسیار پایین، ایروباتیک را نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، خلبان هواپیمای تهاجمی سوخو-25 با انجام یک مانور پیچیده هوازی در ارتفاع بسیار پایین هنگام یورش موشکی به سنگرهای نیروهای مسلح اوکراین در جهت کراسنولیمانسک، سطح بالایی از خلبانی را نشان داد.
وزارت دفاع روسیه ویدیویی را نشان می‌دهد، که چگونه هواپیمای تهاجمی با شلیک گلوله‌ای از موشک‌های اس-8 غیرهدایت‌شونده به سوی سربازان اوکراینی از یک حرکت آرام شلیک می‌کند و سپس با بکارگیری از یک کودتا فرار می‌کند که یک مانور پیچیده هوازی است. با این مانور هواپیما وارونه می شود و در هنگام فرود آمدن یک چرخش 180 درجه انجام می دهد.
در ارتفاع بسیار کم، چنین مانورهایی به ویژه دشوار است، اما به شما امکان می دهد به سرعت از آتش احتمالی سیستم های موشکی ضد هوایی دشمن فرار کنید.
همانطور که وزارت دفاع تصریح کرد، سوخو-25 تنها از ارتفاع 25 متری به نیروهای مسلح اوکراین حمله کرد که تقریباً با ارتفاع یک ساختمان استاندارد 9 طبقه پانل مطابقت دارد.
این وزارت نوشت: "برپایه گزارش های توپچی بادی به جلو، همه این اهداف با موفقیت مورد اصابت قرار گرفتند. پرواز طبق معمول انجام شد".
همانطور که خلبان سوخو-25 گفت: "هنگام نزدیک شدن به خط مانور، مانوری با شلیک بیشتر موشک های هواپیمای هدایت نشده و حرکت در زیر حد پایین منطقه کشتار پدافند هوایی دشمن انجام دادند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала