ساخت پهپاد روسی برای رله سیگنال از سوی کارخانه الماز انتی

© Sputnikپهپاد تیلتروتور
پهپاد تیلتروتور  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.02.2024
عضو شوید
نمونه نخستین پهپاد تیلتروتور "ناستاسیا" ساخته شده است، که مانند کوادکوپتر قابلیت برخاستن و فرود عمودی را دارد.
به گزارش اسپوتنیک، نمونه نخستین پهپاد جدید برای نخستین بار در نمایشگاه ملی و انجمن زیرساخت های هواپیمایی کشوری NAIS-2024که در 6 تا 7 فیبروری در Crocus Expo برگزار می شود ارائه شد.
یکی از نمایندگان کارخانه به اسپوتنیک گفت، که کارخانه اوبوخوف (بخشی از کنسرن آلماز-آنتی) یک پهپاد تیلتروتور جدید به نام "ناستاسیا" را توسعه داده است که می تواند رله سیگنال/تقویت کننده را از جمله برای کارهای ویژه در شعاع 100 کیلومتری ارائه دهد.
Опытный образец FPV дрона-камикадзе компании Беспилотные аппараты - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.04.2023
روسیه اولین پهپاد کامی‌کازه با موتور جت را ساخت
نمونه نخستین پهپاد تیلتروتور "ناستاسیا" ( Nastasya) ساخته شده است که مانند کوادکوپتر قابلیت برخاستن و فرود عمودی را دارد و در عین حال مجهز به بال هواپیما برای افزایش سرعت و برد پرواز است. هدف اصلی "ناستاسیا" رله سیگنال است. برد پهپاد 100 کیلومتر است.
نماینده کارخانه تصریح کرد: "این پهپاد می تواند محموله تا وزن 3 کیلوگرم را برای اهداف مختلف حمل کند. حداکثر سرعت پرواز دستگاه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. این پهپاد به پنج موتور مجهز شده است: چهار موتور روی میله، مانند یک کوادکوپتر، برای برخاستن و فرود عمودی، و دیگری در بالای بال برای پرواز کروز مانند هواپیما".
یکی از نمایندگان این کارخانه تصریح کرد که تمامی لوازم الکترونیکی این پهپاد کاملاً تولید داخل است. به گفته وی، "امروز این پهپاد چرخه ای از آزمایشات را در تمرین های آزمایش گذرانده است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала