امریکا خواستار گوش دادن به سخنان پوتین شده است

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совместную "прямую линию" с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе
Президент РФ Владимир Путин проводит совместную прямую линию с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2024
عضو شوید
ایالات متحده امریکا از مقامات خواستند که به سخنان پوتین در مورد اوکراین و ناتو گوش کنند.
به گزارش اسپوتنیک، کاندیس اونز، روزنامه‌نگار امریکایی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که غرب باید به سخنان ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره علل درگیری در اوکراین گوش دهد.
وی در ادامه افزود: "هیچ شخص جدی نمی‌تواند بدون در نظر گرفتن گسترش ناتو به سمت شرق، که علی‌رغم وعده‌های مقامات دولتی امریکا مبنی بر عدم انجام این کار که پس از اتحاد مجدد آلمان رخ داد، در باره آنچه در این منطقه اتفاق می افتد، صحبت کند".
این روزنامه نگار تاکید کرد که پوتین تقریبا در تمام سخنرانی های خود به این دلیل اشاره کرده است.
مسکو بارها اشاره نموده است که هدف ناتو رویارویی است. همانطور که سخنگوی ریاست جمهوری تاکید کرد، گسترش بیشتر بلاک امنیت بیشتری را برای اروپا به ارمغان نخواهد آورد.
وزارت امور خارجه آمادگی خود را برای گفت‌وگو با ناتو اعلام کرد، اما در شرایطی برابر با رد سیاست نظامی‌سازی قاره توسط غرب. روسیه در سال های اخیر مدعی فعالیت بی سابقه ناتو در نزدیکی سرحدات غربی خود است.
علاوه بر این، فدراسیون روسیه به دخالت غرب در کشاندن کیف به ناتو اشاره کرد. کرملین اعلام کرد که درخواست ولادیمیر زلنسکی برای پیوستن اوکراین به ناتو و همچنین واکنش‌های متفاوت به آن را در نظر گرفته‌اند. سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفت که مسکو از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارد و اینکه همانا جهت گیری کیف برای عضویت در اتحاد ناتو یکی از دلایل آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала