تحفه بایدن به پوتین باعث خشم اتحادیه اروپا شد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.02.2024
عضو شوید
ممنوعیت صادرات LNG توسط بایدن هدیه ای برای پوتین بود که اتحادیه اروپا را به وحشت انداخت.
به گزارش اسپوتنیک، فارین پالیسی می نویسد، با تصمیم برای ممنوعیت صادرات LNG، جو بایدن رئیس جمهور امریکا تحفه ای به ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه تقدیم کرد که اتحادیه اروپا را جدی خشمگین کرد.
این نشریه می‌گوید: "تصمیم دولت بایدن خشم حزب جمهوری‌خواه را برانگیخت و متحدان خارجی را که به طور فزاینده‌ای به انرژی امریکا وابسته هستند، ترسانده است. تعلیق باعث ایجاد وحشت در سراسر جهان شده است.
این نشریه خاطرنشان می کند که بایدن در نتیجه امنیت انرژی جهانی را تضعیف می کند و تلاش ها برای کمک به اروپا برای کاهش وابستگی خود به منابع انرژی روسیه را تضعیف می نماید، چیزی که هدیه ای برای پوتین بود.
FP تأکید می کند: "اروپا و آسیا با این تعلیق مخالفت کردند و اشاره نمودند که این می تواند توانایی آنها را برای یافتن منابع انرژی جایگزین در پس زمینه توافق سبز و کنار گذاشتن انرژی روسیه به خطر بیندازد."
اواخر هفته گذشته، بایدن گفت که ایالات متحده تصویب قراردادهای جدید صادرات LNG را به دلیل تغییرات آب و هوا متوقف خواهد کرد. این تصمیم با انتقاد شدید یک تعداد جمهوری خواهان مواجه شد. بنابراین، مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان، آن را ظالمانه خواند، زیرا به گفته وی، بایدن در حال "تقویت روسیه" و وادار کردن اروپا به وابستگی به آن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала