معاون رئیس شورای امنیت روسیه: رزمایش ناتو یک بازی بسیار خطرناک با آتش است

© iStock.com / Sergey SokolnikovМосковский Кремль
Московский Кремль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2024
عضو شوید
دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی "وکنتاکته" در مورد رزمایش ناتو نوشت که "این تشنج ماهیچه های شل و پل غربی" هشداری به ویژه برای روسیه است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت، رزمایش ناتو بازی بسیار خطرناک با آتش است، روسیه به هیچ کشوری از این ائتلاف حمله نمی کند، اما اگر آنها به تمامیت روسیه تجاوز کنند، فوراً پاسخ کافی دریافت خواهند کرد.
مدودف در شبکه اجتماعی "وکنتاکته" نوشت: "به طور کلی، این یک بازی بسیار خطرناک با آتش است. نیروهای قابل توجهی جمع شده است و رزمایشی در این مقیاس از قرن گذشته انجام نشده است."
معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت که اگر ناتو تصمیم به برگزاری رزمایش هایی در این سطح می گیرد، نشان دهنده آن است که از چیزی می ترسد.
وی در ادامه نوشت: "ما قصد نداریم به هیچ کشوری در این ائتلاف حمله کنیم. همه افراد منطقی در غرب این را درک می کنند. اما اگر خیلی سخت بازی کنند و به تمامیت کشور ما دست درازی کنند، فوراً پاسخ مناسبی دریافت خواهند کرد. این تنها به معنای یک چیز خواهد بود - یک جنگ بزرگ که ناتو دیگر از آن دور نخواهد شد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала