- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی 7 پهپاد نیروهای مسلح اوکراین در سه منطقه از سوی پدافند هوایی روسیه

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر Работа мобильной группы быстрого реагирования в зоне СВО
Работа мобильной группы быстрого реагирования в зоне СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2024
عضو شوید
، نیروهای پدافند هوایی روسیه 7 پهپاد اوکراینی بر فراز مناطق بلگورود، ولگوگراد و روستوف سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد، که سامانه پدافند هوایی هفت پهپاد را بر فراز قلمرو مناطق بلگورود، ولگوگراد و روستوف رهگیری کرد.
رژیم کی یف شب گذشته بار دیگر با استفاده از پهپادهای هواپیمابر علیه اهدافی در خاک روسیه اقدام به انجام یک حمله تروریستی کرد.
این وزارتخانه گفت: "سیستم‌های پدافند هوایی وظیفه، هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی بر فراز مناطق بلگورود (چهار پهپاد)، ولگوگراد (دو پهپاد) و روستوف (یک پهپاد) رهگیری و سرنگون کردند".
فرماندار آندری بوچاروف گفت: "در ولگوگراد، آتش سوزی در یک پالایشگاه به دلیل فروافتادن یک پهپاد سرنگون شده آغاز شد، اما خاموش شد".
رئیس منطقه تاکید کرد: "این حادثه تلفات جانی نداشته است".
پیش از این، ویاچسلاو گلادکوف فرماندار پیرامون بلگورود در کانال تلگرامی خود گزارش داد، که یک پهپاد در شهری نوووسکلسکی در پیرامون بلگورود سرنگون شد، این یورش تلفات ندارد.
Военнослужащие зенитного ракетного полка, созданного в Лунинецком районе Брестской области для усиления системы ПВО Белоруссии на белорусско-украинской границе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی 68 پهپاد و 20 راکت اوکراینی از سوی پدافند هوایی روسیه
او نوشت: "در منطقه شهری نوووسکلسکی، سیستم دفاع هوایی ما کار کرد - یک پهپاد از نوع هواپیما سرنگون شد. تلفات جانی نداشت. بر اثر ریزش آوار در روستای پودلخی، شیشه های یک خانه شخصی شکسته، سقف، نما و نرده و همچنین یک دستگاه خودرو کاماز پارک شده ویران شد".
گلادکوف افزود، که بازرسی خانه به خانه از قلمرو در ساعات روز ادامه خواهد داشت.
یادآوری می کنیم، که نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرکزی و مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، یورش های پهپادی و خرابکاری انجام می دهند. منطقه بلگورود دارای سطح زرد خطر تروریستی است. این شامل تقویت کار سازمان های اجرای قانون، انجام جستجو در ایستگاه های قطار و مکان های بیروبار، قرار دادن سازمان های پزشکی در حالت آماده باش و تقویت امنیت ساختارهای راهبردی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала