- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

تحریک کیف برای ادامه درگیری از سوی واشنگتن

© iStock.com / Sergey SokolnikovМосковский Кремль
Московский Кремль - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2024
عضو شوید
سخنگوی کرملین گفت: امریکایی ها این کار را می کنند تا اوکراینی های بیشتری بمیرند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در مصاحبه با پاول زاروبین گفت، که ایالات متحده به تحریک رژیم کی یف برای ادامه درگیری ادامه می دهد، اما این نمی تواند بر روند و نتیجه منطقه عملیات نظامی ویژه تأثیر بگذارد.
وی در مصاحبه ای با روزنامه نگار پاول زاروبین گفت: "درباره ای شگفتی ها، بلی، ایالات متحده به عنوان یک شرکت کننده مستقیم در این درگیری، حفظ و افزایش درجه دخالت مستقیم خود در این درگیری، همچنان رژیم کی یف را برای ادامه جنگ تحریک می کند. و این به هیچ وجه نمی تواند بر روند عملیات ویژه نظامی تأثیر بگذارد".
Флаг Украины и США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2024
امریکا از اوکراین خواست تا بخشی از خاک خود را به روسیه واگذار کند
پسکوف تاکید کرد، که همه ای هدف ها در عملیات ویژه نظامی محقق خواهد شد.
او گفت: "امریکایی ها به اوکراینی ها آسیب می رسانند. امریکایی ها این کار را می کنند تا اوکراینی های بیشتری بمیرند. این امریکایی ها هستند که این کار را می کنند. و آنها باید این را درک کنند".
پیش از این، ویکتوریا نولند، معاون رئیس وزارت امور خارجه امریکا، در جریان سفر به کیف گفته بود، که موشک‌های بسیار دقیق GLSDB که از سوی ایالات متحده به اوکراین اختصاص داده شده است، در راه هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала