کوریای شمالی بار دیگر چندین موشک کروز به سمت دریای زرد شلیک کرد

© AP Photo / Lee Jin-man کوریای شمالی
 کوریای شمالی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.02.2024
عضو شوید
یونهاپ به نقل از ستاد مشترک ارتش کوریای جنوبی گزارش داد، کوریای شمالی بار دیگر چندین موشک کروز به سمت دریای زرد شلیک کرد.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری یونهاپ خبر داد:"امروز حدود ساعت 11:00 پرتاب چندین موشک کروز به سمت دریای زرد توسط کوریای شمالی ثبت شد. سازمان های اطلاعاتی کوریای جنوبی و آمریکا در حال انجام تجزیه و تحلیل دقیق این موضوع هستند."
طی هفته های اخیر این چهارمین آزمایش موشک های کروز توسط کوریای شمالی است. چند ساعت بعد از هر آزمایش و پرتاب موشک، ارتش کوریای جنوبی در این باره خبر می دهد.
گفتنی است که 24 جنوری، ارتش کوریای جنوبی اعلام داشت که کوریای شمالی چندین موشک کروز به سمت دریای زرد پرتاب کرده است. بعداً، کوریای شمالی اعلام کرد که اداره کل علوم موشکی این کشور اولین پرتاب آزمایشی نوع جدیدی از موشک کروز استراتژیک به نام پولواسال-3-31 را انجام داد که در حال توسعه است.
28 جنوری، کوریای شمالی مجدداً دو موشک کروز پولواسال-3-31 را پرتاب کرد و مدعی شد که پرتاب از یک زیردریایی انجام شده است و کیم جونگ اون رهبر این کشور و دبیران کمیته مرکزی حزب فرمانده نیروی دریایی و سایر فرماندهان ارشد بر آزمایش این موشک نظارت داشتند. 30 جنوری، کوریای شمالی چندین موشک کروز به سمت دریای زرد پرتاب کرد و در ادامه اعلام کرد که موشک های هواسال-2 را آزمایش کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала