اسرائیل 114 اسیر فلسطینی را آزاد کرد

© AFP 2023Палестинцы проходят мимо разрушенного здания в лагере беженцев Аль-Магази в центре сектора Газа
Палестинцы проходят мимо разрушенного здания в лагере беженцев Аль-Магази в центре сектора Газа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2024
عضو شوید
مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد، که اسرائیل 114 اسیر فلسطینی را آزاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز اطلاع رسانی فلسطین در شبکه اجتماعی ایکس گزارش داد، که دولت اسرائیل بیش از صد اسیر فلسطینی را آزاد کرده اند.
این مرکز نوشته است: "114 نفر از دستگیر شدگان از طریق پاسگاه کرم شالوم از آن میان چهار زن آزاد شدند".
این زندانیان در حالی آزاد شدند که رسانه‌ها درباره توافق احتمالی اسرائیل و حماس بر سر آتش‌بس در این منطقه و آزادی گروگانان و اسیران از هر دو طرف منتشر شدند. اصول این توافق در پایان ماه جنوری در پاریس از سوی نمایندگان اسرائیل، ایالات متحده، مصر و قطر مورد توافق قرار گرفت. جنبش حاکم حماس در نوار غزه اعلام کرد، که این پیشنهاد را دریافت کرده و در حال بررسی آن است.
قطر آزاد شدن 39 اسیر فلسطینی از اسرائیل را تایید کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2023
قطر آزاد شدن 39 اسیر فلسطینی از اسرائیل را تایید کرد
به گزارش شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، در مرحله اول توافقنامه آزادی 35 زن، بیمار، زخمی و سالخورده گروگان در ازای آتش بس 35 روزه در فلسطین اشغالی است. پس از آن این توافق می تواند برای یک هفته دیگر تمدید شود تا امکان مذاکره در مورد مرحله دوم آزادی گروگانان فراهم شود که شامل اعضای دفاع مدنی، مردان جوان و همه کسانی است که حماس آنها را به عنوان سربازان اسرائیلی تعریف می کند. شمار اسیران فلسطینی که اسرائیل باید در ازای گروگانان از زندان آزاد کند هنوز مشخص نشده است.
در روز یورش به اسرائیل در 7 اکتوبر، مبارزان فلسطینی بیش از 240 نفر را از شهرک های جنوبی ربودند. به عنوان بخشی از توافقات بشردوستانه، 110 گروگان آزاد شدند. به گفته مقامات اسرائیلی، 136 اسرائیلی ربوده شده همچنان در این منطقه نگهداری می شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала