کمیته بررسی بقایای کشته شدگان هواپیمای سرنگون شده ای ایل-76 را شناسایی کرد + ویدیو

© Sputnik / Investigative Committee of Russia /  مراجعه به بانک تصاویر Обломки военно-транспортного самолета Ил-76 в Белгородской области
Обломки военно-транспортного самолета Ил-76 в Белгородской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2024
عضو شوید
کمیته بررسی بقایای کشته شدگان هواپیمای سرنگون شده ای ایل-76 از سوی نیروهای اوکراینی در پیرامون بلگورود را شناسایی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، برپایه ای گزارش کانال تلگرامی کمیته بررسی روسیه، بررسی بقایای باقی مانده نشان داد که در سرنگونی هواپیمای ایل-76 در پیرامون بلگورود، 6 خدمه، 3 افسر پولیس نظامی و 65 پرسنل نظامی اوکراینی کشته شدند.
در پیام این کمیته آمده است: "به عنوان بخشی از بررسی پرونده جنایی یک یورش تروریستی، که در نتیجه آن یک هواپیمای ترابری نظامی ایل-76 نیروهای هوافضای روسیه در پیرامون بلگورود فروافتاد، بررسی ها برای شناسایی قربانیان کار انجام داد. در مجموع بیش از 670 قطعه از جسدهای قربانیان و همچنین اسناد شخصی که تا حدی حفظ شده بود در منطقه فروافتادن هواپیما کشف و ضبط شد".
Тяжелый транспортный самолет Ил-76МД на репетиции воздушной части парада Победы в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.01.2024
فروافتادن یک هواپیمای ایل-76 در پیرامون بلگورود با 65 اسیر اوکراینی + ویدیو
کمیته بررسی خاطرنشان کرد، که "بررسی مشخصات ژنتیکی تمام پرسنل نظامی اوکراینی را که در هواپیمای مذکور بودند در اختیار داشت".
کمیته تحقیق تاکید کرد: "نتایج معاینات ژنتیکی به ما اجازه داد تا درباره ای تعلق قطعات جسد ضبط شده به 6 خدمه، 3 افسر پولیس نظامی و 65 پرسنل نظامی اوکراینی که در سانحه هوایی در نتیجه حمله نیروهای مسلح اوکراین در 24 جنوری 2024 جان خود را از دست داده اند، نتیجه گیری بدون ابهام داشته باشیم".
یادآوری می کنیم، که وزارت دفاع روسیه در تاریخ 24 جنوری 2024 از سرنگونی هواپیمای ترابری ایل-76 و کشته شدن همه ای 74 سرنشین آن شامل 65 اسیر اوکراینی در پیرامون بلگورود هم‌مرز با اوکراین خبر داد. رسانه‌های اوکراینی که در ابتدا به نقل از منابعی سرنگونی هواپیما را کار نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرده بودند، در اخبار بعدی شروع به حذف این اظهارات کردند. روسیه این اقدام اوکراین را وحشیانه و جنون‌آمیز خواند و خواستار تحقیقات بین‌المللی شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала