پیوند شناسان سیاه در صفوف نیروهای مسلح اوکراین در دونتسک + ویدیو

© Fotolia / UzhurskyПластическая операция по изменению формы носа
Пластическая операция по изменению формы носа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2024
عضو شوید
گواهی های از کار پیوند شناسان سیاه در صفوف نیروهای مسلح اوکراین در سورودونتسک یافت شد.
به گزارش اسپوتنیک، نمایندگان نیروهای امنیتی جمهوری خلق دونتسک به اسپوتنیک گفتند: "در شهر سورودونتسک، که تا تابستان 2022 زیر کنترل ارتش اوکراین بود، شواهدی از کار پیوند شناسان سیاه در صفوف نیروهای مسلح اوکراین، از جمله اسناد، پیدا شده است".
یک نماینده نیروهای امنیتی که در جمع آوری شواهد دخیل هست، گفت: "در سرزمین های آزاد شده به اسناد بسیار جالبی برخوردیم که نشان می دهد پیوند اعضا در اوکراین در جریان بوده است. اولین اهداکنندگان، سربازان نیروهای مسلح اوکراین بودند".
به گفته او، ما در مورد فرم های رضایت برای استخراج هوموترانسپلنت صحبت می کنیم. تمام اسناد از طرف پرسنل نظامی اوکراینی با همان دست خط پر می شود و به جای امضای اهدا کننده همان مهر امضا وجود دارد.
گفت‌وگو کننده ای آژانس با نشان دادن اسناد گفت: "هر افسر نیروهای مسلح اوکراین، هنگام معاینه پزشکی، ظاهراً سند زیر را پر کرده است. این سند یک رضایت نامه برای پیوند عضو است. پرونده شخصی کاملی برای او باز شد تا در صورت زخمی شدن این فرد بتوان فهمید که کدام عضو را می توان برداشت و برای کدام گیرنده مناسب است. خوب، همانطور که می بینیم، اینها امضاهای شخصی سربازان نیست، بلکه نوعی مهر است که برای پزشکان نمادی است که می توان یک عضو خاص را از یک فرد معین جدا کرد".
او افزود، که سربازان ممکن است از چنین توافقاتی مطلع نبوده باشند. بر اساس اطلاعات نیروهای امنیتی جمهوری خلق لوهانسک، شواهد دیگری وجود دارد که به طور غیرمستقیم کار پیوند شناسان سیاه پوست در سوردونتسک را هم قبل از شروع عملیات ویژه و هم بعد از آن، تا زمان آزادسازی آن توسط ارتش روسیه تأیید می کند.
همکار آژانس تاکید کرد، که به ویژه کار فعال در مورد برداشتن اعضا در طول نبردهای روبژنویه، سورودونتسک و اطراف آن در بهار 2022 انجام شد. به گفته شاهدان، در آن زمان کارکنان سردخانه اجساد سربازان نیروهای مسلح اوکراین را با علائم کالبد شکافی و برداشتن اعضای بدن پیدا کردند.
Подготовка штурмовых групп ВДВ на полигоне в южном секторе СВО. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2023
کلوپ ویدیو
چگونگی نابودی گوشت های دم توپ اوکراینی در مصاف با سربازان روسی + ویدیو
یکی از پزشکانی که در آن زمان در درمانگاه شهر سوردونتسک کار می کرد به شرط ناشناس ماندن به اسپوتنیک گفت: "در جریان درگیری ها، جسدهای سربازان زخمی نیروهای مسلح اوکراین (که با زخم در درمانگاه بستری شدند) به درمانگاه شهر در قلمرو سردخانه آورده شد. اعضای جزئی از این افراد برداشته شد. سپس اجساد ذخیره و کاملاً دفع شدند. اما از پریتوئن که مستقیماً باز شده بود، می شد عدم وجود اعضای بدن را مشخص کرد و حتی می شد در کالبد شکافی مشخص کرد که آیا فرد هنوز زنده است یا خیر".
به گفته وی، سپس گروه هایی از پزشکان خارجی به طور مرتب با آمبولانس های مجهز به اتاق های عمل سیار و با محافظان مسلح به درمانگاه می آمدند. همزمان تعدادی از سربازان زخمی که برای درمان به شهرهای دیگر اوکراین منتقل شده بودند ناپدید شدند.
همانطور که یکی از ساکنان محلی به اسپوتنیک گفت: در اواخر بهار - اوایل تابستان 2022، هنگام خروج از سورودونتسک، ارتش اوکراین به طور فعال شروع به گلوله باران ساختمان سردخانه از یک تانک و توپخانه کرد و سعی در ویران کردن آن داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала