- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین: منطقه غیرنظامی در اوکراین به عقب رانده خواهد شد

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совместную "прямую линию" с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе
Президент РФ Владимир Путин проводит совместную прямую линию с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2024
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفت: منطقه غیرنظامی در اوکراین باید از شهرها در برابر گلوله باران نگهبانی کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین گفت، که منطقه غیرنظامی در اوکراین باید در چنان فاصله ای باشد که ایمنی شهرها را در برابر گلوله باران تضمین کند.
ولادیمیر پوتین، نامزد ریاست جمهوری و رئیس کنونی دولت روسیه گفت، که منطقه غیرنظامی در اوکراین باید در فاصله ای باشد که ایمنی شهرهای صلح آمیز روسیه را در برابر گلوله باران تضمین کند.
پوتین در نشستی با مقام های مورد اعتماد، در پاسخ به این پرسش که خط غیرنظامی شده کجا خواهد بود، گفت: "این خط باید اینگونه باشد و در فاصله ای از خاک ما باشد که امنیت را تضمین کند، منظورم سلاحی دوربرد است، در درجه اول ساخت خارجی، که مقامات اوکراینی از آن برای گلوله باران شهرهای صلح آمیز استفاده می کنند. پس از آن ساکنان مناطق مرزی به دلیل گلوله باران از طرف اوکراینی احساس آرامش خواهند کرد".
پوتین درباره ای بکارگیری از پهپاد در نبردها: ارزان، خشمگین و بسیار موثر
نامزد ریاست جمهوری روسیه و رئیس جمهور کنونی دولت روسیه، بکارگیری از پهپادها در منطقه عملیات ویژه را وسیله ای موثر خواند.
ولادیمیر پوتین در نشستی با مقام های مورد اعتماد گفت: "ارزان و خشمگین و بسیار موثر. خوب، در سایر زمینه ها این یک حوزه بسیار مهم فعالیت است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала