- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

"تنها خدا می تواند کمک کند". سخنان سرباز ارتش اوکراین درباره ای کابوس خط مقدم جبهه

© AP Photo / LibkosУкраинские военные эвакуируют раненого в Донецкой области
Украинские военные эвакуируют раненого в Донецкой области  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2024
عضو شوید
نشریه بیزینس اینسایدر می نویسد: تانک های روسی وحشتناک ترین نوع جنگ افزار برای ارتش اوکراین هستند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه نگاران تشریه بیزنس اینسایدر سخنان یک سرباز نیروهای مسلح اوکراین را نقل می کنند که گفت: "تانک ها بدترین نوع سلاح هستند. وقتی تیراندازی می کنند، حتی نمی توان صدای آن را شنید . وقتی هواپیما بر فراز شما پرواز می کند، صدای آنرا می توان شنید. و اگر یک تانک در نزدیکی شما باشد، تنها خدا می تواند کمک کند".
Разведчики Западного военного округа ВС РФ в зоне спецоперации - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ارتش روسیه وضعیت را در جهت دونتسک بهبود بخشیده است
در نیروهای مسلح اوکراین همچنین از کمبود مهمات شکایت کرده و خاطرنشان کردند، که ارتش روسیه مطلقاً به هر نوع سلاح دسترسی دارد.
در آغاز جنوری، نشریه آلمانی ZDF گزارش داد، که نیروهای مسلح اوکراین به دلیل کمبود شدید مهمات و ناتوانی در دفع یورش های ارتش روسیه مجبور به عقب نشینی از سنگرهای خود می شوند.
پس از شکست بزرگ ضد یورش تابستانی نیروهای مسلح اوکراین، نیروهای روسیه به موفقیت چشمگیری در منطقه عملیات ویژه نظامی دست یافتند. در پایان ماه دسمبر، سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه، به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین گزارش داد، که واحدهای نیروهای مسلح شهر مارینکا در جمهوری خلق دونتسک را به طور کامل آزاد کردند. افزون بر این، نیروهای هوابرد روسیه سنگرهای مهم نیروهای مسلح اوکراین را در پیرامون زاپروژیا به تصرف خود درآوردند و در آنجا جا به جا شدند و پس از آن منطقه را از وجود دشمن پاکسازی کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала