لاوروف: غرب به دلایل اعتباری نمی تواند کمک به کیف را متوقف کند

© Photo / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian FederationМинистр иностранных дел Сергей Лавров на саммите G20, Нью-Дели, Индия
Министр иностранных дел Сергей Лавров на саммите G20, Нью-Дели, Индия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2024
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه گفت، که غرب متوجه شده است که اختلال در پروژه اوکراین آغاز شده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: غرب درک می کند که "اختلال" در پروژه اوکراین آغاز شده است، اما نمی تواند کمک به رژیم کیف را به دلایل اعتبار و منافع اقتصادی متوقف کند.
لاوروف در دیدار با رئیسان نمایندگی های دیپلماتیک معتبر در مسکو گفت: "چهره‌هایی که در اوکراین دفن می‌شوند، به خوبی نشان می‌دهند که چقدر برای غرب مهم است که از "شکست" پروژه "اوکراین" خود جلوگیری کند. افزون بر این، آنها پیش از این درک کرده اند که "اختلال" از پیش آغاز شده است. اما، با این حال، آنها نمی توانند متوقف شوند. و نه تنها به دلایل اعتبار، که آنها معتقدند همچنین از منظر منافع اقتصادی آنها را به خطر انداخته اند و نمی توانند از دست بدهند".
Реактивная система залпового огня RM-70 чешской армии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.01.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سرنگونی یازده پهپاد و راکت اوکراین بر فراز منطقه بلگورود روسیه
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هدف آن را "پشتیبانی از افرادی که به مدت هشت سال از سوی رژیم کیف مورد آزار و نسل کشی قرار گرفته اند" خواند. وی خاطرنشان کرد، که این عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود، روسیه "هیچ فرصتی برای انجام این کار باقی نگذاشت، خطرات امنیتی به‌گونه‌ای ایجاد شد که پاسخ دادن به روش‌های دیگر غیرممکن بود". به گفته وی، روسیه 30 سال است که تلاش می کند تا با ناتو بر سر اصول امنیت اروپا به توافق برسد، اما در پاسخ یا با فریب و دروغ های بدبینانه و یا تلاش برای فشار و باج خواهی روبرو شده است، در حالی که ائتلاف در همین حال، با وجود اعتراضات مسکو، به طور پیوسته در حال گسترش و نزدیک شدن به مرزهای فدراسیون روسیه است.
رئیس جمهور فدراسیون روسیه در یک کنفرانس مطبوعاتی بزرگ سالانه و یک خط مستقیم درباره ای یک عملیات نظامی ویژه صحبت کرد و گفت، که "پیروزی از آن ما خواهد بود" و زمانی صلح برقرار خواهد شد که روسیه به اهداف خود در منطقه عملیات نظامی ویژه دست یابد. به گفته او، کیف به مردمش فشار می آورد تا نابود شوند؛ خود ارتش اوکراین می گوید: این جاده یک طرفه است. پوتین پیشتر گفت: غرب هر آنچه را که وعده داده بود، حتی بیشتر از آن، به اوکراین داد، اما ما تا کنون 747 تانک و 2.3 هزار خودروی زرهی را از زمان آغاز "ضد یورش" کی‌یف نابود کرده‌ایم و افزود، که کی‌یف برای این کار طلب پول می‌کند. تلاش می کند "موفقیت ها" را ضد یورش نشان دهد. دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه گفت، که ایالات متحده می‌داند که اوکراین نمی‌تواند در یک درگیری مسلحانه با فدراسیون روسیه پیروز شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала