- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

حمله موشکی روسیه به یک پایگاه اوکراینی در منطقه عملیات ویژه + ویدئو

© Sputnik / Viktor Tolochko /  مراجعه به بانک تصاویر حمله هوایی خلبانان روسی با هواپیمای Su-25 به یک پایگاه اوکراینی
 حمله هوایی خلبانان روسی با هواپیمای Su-25 به یک پایگاه اوکراینی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2024
عضو شوید
حمله موشکی روسیه به یک پایگاه اوکراینی در منطقه عملیات ویژهوزارت دفاع روسیه از حمله هوایی خلبانان روسی با هواپیمای Su-25 به یک پایگاه اوکراینی در منطقه عملیات ویژه خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که خلبانان روسی با هواپیمای "سو-25" حمله موشکی هوایی به یک پایگاه اوکراینی انجام دادند.
در این گزارش آمده است: خدمه هوانوردی تهاجمی هواپیماهای سو-25 با موشک های هواپیمای هدایت نشده به استحکامات و نیروی انسانی دشمن در جهت دونتسک در منطقه عملیات ویژه نظامی حمله کردند.
خاطرنشان می شود پس از استفاده از موشک ها، خدمه با انجام مانور ضد موشکی، تله های حرارتی را رها کرده و به فرودگاه مبدا بازگشتند. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که همه این اهداف با موفقیت مورد اصابت قرار گرفته اند.
​ خلبان Su-25با علامت تماس "فالکون" گفت: "ما وظیفه ضربه زدن به استحکامات دشمن را به عهده گرفتیم، و به صورت جفتی از موقعیت زمینی، یک مانور ضربتی، ضد موشکی انجام دادیم، منطقه حمله را ترک کردیم و به فرودگاه پرواز برگشتیم".
تصاویر منتشر شده توسط وزارت دفاع نشان می دهد که هواپیما در حال بلند شدن، پرواز در حداقل ارتفاع و ضربه زدن است. علاوه بر این، نقشه های شلیک موشک را می توان از زوایای مختلف مشاهده کرد. فرود Su-25 در فرودگاه نیز فیلمبرداری شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала