بسته کردن بزرگراه اشتوتگارت از سوی کشاورزان آلمانی + ویدیو

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertФермеры на тракторах блокируют движение в центре Брюсселя во время демонстрации против плана по снижению уровня нитратов
Фермеры на тракторах блокируют движение в центре Брюсселя во время демонстрации против плана по снижению уровня нитратов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.01.2024
عضو شوید
دو صد تراکتور بزرگراه به سوی اشتوتگارت را بسته کردند.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری DPA به نقل از پولیس گزارش می دهد، کشاورزان آلمانی با حدود 200 تراکتور، تردد در بزرگراه را برای چند ساعت به سمت مرکز ایالت فدرال بادن-وورتمبرگ، اشتوتگارت متوقف کردند.
این آژانس می نویسد: "صبح روز سه شنبه، کشاورزان بزرگراه 81 را بسته کردند. نزدیک به 200 تراکتور در مسیر اشتوتگارت بین سولز ام نیکار (منطقه روتویل) و ایمپفینگین (منطقه فریودینستادت) ترافیک ایجاد کردند".
با تلاش پولیس، راه بندان رفع شد و کشاورزان به سوی اشتوتگارت رفتند، جایی که انتظار می‌رود تا ساعت 13 به وقت محلی، بیش از 2000 تراکتور در برابر لغو یارانه‌ها تظاهرات کنند. همچنین ترافیک در مسیرهای شهر وجود دارد.
یادآوری می کنیم، که در ماه دسمبر، دولت آلمان اقدامات صرفه جویی در بودجه را اعلام کرد. قرار بود یارانه سوخت دیزل و همچنین مالیات ترجیحی خودروهای مورد استفاده در جنگلداری و کشاورزی لغو شود. پس از اعلام این طرح ها، کشاورزان آلمانی دست به اعتراض زدند. از جمله، جمعیت خشمگین کارگران کشاورزی سعی کردند خود را به کشتی ای برسانند که معاون نخست وزیر رابرت هابک در آن لحظه در آن حضور داشت. سپس، دولت تصمیم گرفت به عنوان یک مصالحه، یارانه ها را به یکباره لغو نکند، بلکه طی چهار سال آینده یارانه ها را گام به گام کاهش دهد و در عین حال مزایای مالیات بر خودرو را باقی بگذارد. با این حال، در هفته های گذشته شاهد اعتراضات گسترده در سراسر کشور بودیم که کشاورزان با تراکتورهای خود جاده ها را بسته کردند. مذاکرات بین مقامات و نمایندگان صنعت هنوز به نتایج قابل توجهی منجر نشده است. از نظر فنی، بودجه سال 2024 که شامل اصلاحیه‌های یارانه‌ها می‌شود، هنوز نمی‌تواند تصویب شده تلقی شود: بوندستاگ و بوندسرات باید در اوایل ماه فیبروری به این پروژه رأی دهند. هفته گذشته، یواخیم روکوید، رئیس اتحادیه کشاورزان آلمان، گفت، که تظاهرات ادامه خواهد یافت زیرا پیشرفتی در موضوع یارانه ها حاصل نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала