معاینه وزیر دفاع روسیه از پایگاه های آزمایشی مؤسسات تحقیقاتی وزارت دفاع روسیه + ویدیو

© Sputnik / Ramil Sitdikovسرگی شایگو وزیر دفاع روسیه
سرگی شایگو وزیر دفاع روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2024
عضو شوید
دپارتمان نظامی گزارش داد که سرگئی شویگو، وزیر دفاع، نوسازی پایگاه های آزمایشی مؤسسات تحقیقاتی وزارت دفاع در منطقه مسکو را بررسی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال سرگئی شویگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه، در جریان سفر کاری به سربازان قوای روسیه، پیشرفت نوسازی پایگاه های آزمایشی مؤسسات تحقیقاتی وزارت دفاع روسیه مستقر در منطقه مسکو را بررسی کرد. این وزارت تصریح کرد: منطقه نظامی غربی، به ویژه، وزیر توسعه زیربنا های 48 لابراتوار مرکزی وزارت دفاع را بررسی کرد.
جنرال ایگور کریلوف، رئیس قوای حفاظتی NBC نیروهای مسلح روسیه، به سرگئی شویگو گزارش داد که مؤسسه فعلاً برای راه اندازی دو ساختمان جدید خوشه تحقیقاتی آماده می شود. مرحله اصلی ساخت تاسیسات قبلا انجام شده است. ساخت ساختمان‌های لابراتوار جدید، ایجاد یک خوشه تحقیقاتی را به نفع حفاظت بیولوژیکی تضمین می‌کند."
وزارت دفاع روسیه تصریح کرد که این خوشه "شناسایی سریع تهدیدات بیولوژیکی، توسعه و تولید ابزارهای نشانه و پیشگیری، از جمله آماده سازی واکسین با آزمایش اثربخشی آنها، و مشارکت در تحقیقات بین المللی در مورد استفاده احتمالی از عوامل بیولوژیکی را ممکن می کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала