زلنسکی با دروغ هایش مورد حمله سیاستمدار اوکراینی قرار گرفت

© Facebook Георгия ТукиГеоргий Тука
Георгий Тука - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.01.2024
عضو شوید
توکا سیاستمدار اوکراینی به دلیل دروغ های که در مورد وضعیت جبهه وجود داشت به زلنسکی حمله کرد.
به گزارش اسپوتنیک، گئورگی توکا، سیاستمدار اوکراینی در کانال تلویزیونی Pryamoy گفت که دولت اوکراین باید به جای دروغ های بی پایان در مورد موفقیت های نیروهای مسلح اوکراین، حقیقت را در مورد وضعیت در جبهه به مردم بگوید.
توکا خاطرنشان کرد که تلفات نیروهای مسلح اوکراین آنقدر زیاد است که نمی خواهند آنها را افشا کنند تا جامعه را در شوک فرو نبرند.
تقریباً دو سال است که از همه جا به ما می گویند که همه اینها برای دو یا سه ماه است، در تابستان ما در کریمه خواهیم بود، وضعی قوای مسلح همه چیز خوب است. این همه مزخرف توسط سیاستمداران پخش شد، او خشمگین بود.
وی در پایان گفت: "اگر زیان واقعی مشخص شود، فکر می‌کنم این امر باعث ایجاد وحشت در جامعه خواهد شد".
پس از شکست بزرگ حمله تابستانی اوکراین، قوای روسی در منطقه عملیات نظامی ویژه به موفقیت چشمگیری دست یافتند. بدین ترتیب، در 18 جنوری، وزارت دفاع در خلاصه ای از پیشرفت عملیات ویژه گزارش داد که نیروهای روسی کنترل روستای Veseloye در مسیر دونتسک را به دست گرفتند و در 21 جنوری روستای Krakhmalnoye را آزاد کردند. منطقه خارکف علاوه بر این، قطعات کوماندوی روسی مواضع مهم را در منطقه Zaporozhye به تصرف خود درآوردند و در آنها جای پایی به دست آوردند و پس از آن منطقه را از وجود دشمن پاک کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала