شکست در یمن ضعف قوای بریتانیا را در مقابل روسیه آشکار کرد

CC BY-SA 2.0 / Crown Copyright / L(Phot) Dave Jenkins / HMS Dragon's Lynx Helicopter Firing FlaresЭскадронный миноносец Великобритании HMS Dragon и вертолет Lynx во время учений
Эскадронный миноносец Великобритании HMS Dragon и вертолет Lynx во время учений  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2024
عضو شوید
تلگراف: قوائی بحری بریتانیا فاقد قدرت رزمی، در حمله به حوثی ها است.
به گزارش اسپوتینک، تلگراف می نویسد، حتی یک کشتی بریتانیایی نیز به دلیل کمبود قدرت آتش، نتوانسته است اهداف زمینی حوثی ها را در یمن هدف قرار دهد و این موضوع توانایی قوای بحری بریتانیا برای مقابله با روسیه را زیر سوال می برد.
گفته شده است: "هیچ یک از کشتی طیاره بردار و یا کشتی قوای بحری بریتانیا توانایی درگیری با اهداف زمینی را ندارند و این امر باعث می‌شود که ایالات متحده اکثر حملات را علیه اهداف حوثی انجام دهد".
این مشکل، به گفته کریس پری جنرال متقاعد بحری بریتانیا، ناتوانی کشتی نظامی بریتانیا را در رقابت با روسیه و چین آشکار کرد.
جنرال گفت: نگرانی این است که ما نمی توانیم با دشمنان روسیه و چین همگام شویم و شاهد این مشکلات بیشتر و بیشتر خواهیم بود.
پیشتر گزارش شده بود که قوائی امریکایی و برتیانیائی به هشت هدف حوثی های یمن حمله کردند. به‌ویژه، هدف‌ها "محل ذخیره‌سازی زیرزمینی" و همچنین مکان‌های بود که تأسیسات راکتی حوثی‌ها در آن قرار دارند.
در اواسط نوامبر، حوثی ها در حمایت از فلسطینیان در نوار غزه، شروع به حمله به کشتی های مرتبط با اسرائیل در بحیره سرخ کردند که باعث شد ترافیک کشتی ها از طریق سوئز کاهش یابد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала