احمد مسعود: جهان انتظار دارد تا مردم افغانستان در برابر طالبان مبارزه کنند

© Photo / @Social mediaاحمد مسعود
احمد مسعود - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.01.2024
عضو شوید
رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان گفته است که جهان انتظار این را دارد تا میلیون‌ها مردم افغانستان به اشکال مختلف در برابر طالبان مبارزه کنند.
به گزارش اسپوتنیک، احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت ملی افغانستان این سخنان را در یک نوار تصویری که روز یک‌شنبه، ۸ دلو در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود، در جریان سخنرانی‌اش طی یک نشست آنلاین در لندن بیان کرده است. او افزوده است: "به هیچ عنوان گروه‌ها و کشورها ادامه شرایط کنونی را قبول ندارند، اما در عین حال علاقه‌مند این هستند ببینند تا در داخل افغانستان حرکات، گروه‌ها و مردم چگونه واکنش نشان می‌دهند." به گفته وی، شهروندان کشور برای بیرون شدن از شرایط کنونی باید به هر شکل ممکن در کنار یک‌دیگر قرار بگیرند.
جبهه مقاومت: در نشست ویانا ما به تفاهم پیشگامانه ای برای یک مخالفت گسترده تر در برابر طالبان رسیدیم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.12.2023
احمد مسعود نشست ویانا: مقاومت مسلحانه در برابر طالبان در حال افزایش است
این در حالی است که پیش از این سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که طالبان باید با جبهه مقاومت ملی افغانستان پل ارتباطی بسازند و نیروهای سیاسی دیگر را نیز به "ساختار حاکمیت" دعوت کند. اظهارات رهبر جبهه مقاومت ملی در حالی بیان می‌شود که طالبان فردا (دوشنبه) میزبان نشستی زیر نام "نشست ابتکار همکاری‌های منطقه‌ای افغانستان" خواهند بود. در این نشست نماینده‌گان ویژه و سفیران کشورهای همسایه و منطقه اشتراک خواهند کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала