پوتین تاج گلی را در بنای یادبود سرزمین مادری در گورستان پیسکارفسکویه گذاشت + ویدیو

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на церемонии возложения венка к Могиле Неизвестного Солдата у Кремлёвской стены в День защитника Отечества
Президент РФ Владимир Путин на церемонии возложения венка к Могиле Неизвестного Солдата у Кремлёвской стены в День защитника Отечества - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2024
عضو شوید
رئیس جمهور رورسیه امروز تاج گلی را در پای بنای یادبود سرزمین مادری در گورستان پیسکارفسکویه گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، در سالگرد شکست کامل محاصره لنینگراد، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاج گلی را در پای بنای یادبود سرزمین مادری در گورستان یادبود پیسکارفسکویه در سن پترزبورگ گذاشت.
امروز هشتادمین سالگرد آزادی کامل لنینگراد از محاصره فاشیستی است. رئیس جمهور روسیه در این روز یاد و خاطره اهالی و مدافعان این شهر را گرامی داشت.
پوتین در جریان بازدید از مجموعه یادبود، بر گور دسته جمعی که برادرش در کودکی در جریان محاصره جان باخت در آن دفن شده است، گل گذاشت. دسته گل رز قرمز را گذاشت و زانو زد و کمی کنار آرامگاه درنگ کرد.
رئیس جمهور روسیه همچنین در مراسم اهدای تاج گل به یادگار میهن شرکت کرد. سربازان گارد افتخار تاج گل را در امتداد کوچه حمل کردند و آن را در نزدیکی بنای یادبود گذاشتند، پوتین نوارهای روی آن را صاف کرد. شرکت کنندگان در این مراسم با یک دقیقه سکوت یاد و خاطره جان باختگان را گرامی داشتند. در این مراسم، ارکستر نظامی "آداجیو" توسط آهنگساز والری خلیلوف و آهنگ "لادوگا" و همچنین سرود روسیه را اجرا کرد.
پوتین در بنای یادبود "سنگ مرز" در نوسکی گل گذاشت
پوتین دسته گل رز را در بنای یادبود "سنگ مرزی" در خوکچه نوسکی گذاشت.
در هشتادمین سالگرد شکست محاصره لنینگراد، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در بنای یادبود "سنگ مرز" در نوار نوسکی گل گذاشت. رئیس دولت در حالی که زانوی خود را خم کرده بود، دسته گل رز قرمز را که با روبان سیاه عزا بسته شده بود قرار داد. این مراسم در حالی برگزار شد که گارد افتخار ملودی آهنگ "سکوت" لو گوروف را اجرا کرد.
نیوسکی پیگلیت یک سر پل در ساحل چپ نوا است که به نمادی از استقامت و شجاعت سربازان شوروی در نبرد برای لنینگراد تبدیل شد و نقش اساسی در موفقیت عملیات ایسکرا در جنوری 1943 داشت.
یادآوری می کنیم، که در زمستان محاصره 1941-1942، گورستان پیسکارفسکویه به جای اصلی دفن دسته جمعی تبدیل شد. در اینجا 420 هزار نفر از باشندگان لنینگراد و 70 هزار رزمنده مدافع شهر در گورهای دسته جمعی به خاک سپرده شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала