- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ویران کردن سنگرهای نیروهای اوکراینی از سوی پهپادهای کامیکازه + ویدیو

© Sputnik / Pavel Lisitsyn /  مراجعه به بانک تصاویر FPV дрон-камикадзе в руках разведчика Новороссийского десантно-штурмового горного соединения на Запорожском направлении ВСО
FPV дрон-камикадзе в руках разведчика Новороссийского десантно-штурмового горного соединения на Запорожском направлении ВСО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2024
عضو شوید
وزارت دفاع ویدیوی از نابود کردن استحکامات نیروهای مسلح اوکراین از سوی پهپادهای کامیکازه را نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، در ویدیویی که از سوی وزارت دفاع روسیه به نشر رسیده است، دیده می شود که اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین FPV گروه سربازان وستوک به سنگرهای سربازان اوکراینی یورش می برند.
به گفته وزارت نظامی روسیه، اپراتورهای پهپادهای رزمی گروه سربازان وستوک به سنگرهای نیروهای مسلح اوکراین حمله کردند.
یادآوری می کنیم، که پهپاد FPV پهپادی است، که دوربین جلویی آن تصویری را به عینک ویدیویی اپراتور منتقل می کند و احساس پرواز در حریم هوایی را ایجاد می کند. پهپادهای FPV برای کنترل نیاز به تجربه دارند، زیرا معمولاً فاقد تثبیت هستند و سرعت پرواز بالاتری نسبت به سایر پهپادهای مشابه دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала