تعیین جایزه از سوی جبهه بسیج ملی برای کشتن جنگجویان گروه طالبان

© National Mobilization Front Xجبهه بسیج ملی: شش طالب وردکی را در شکردره کشتیم
جبهه بسیج ملی: شش طالب وردکی را در شکردره کشتیم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2024
عضو شوید
جبهه بسیج ملی برای کشتن هر طالب مرد و یا زن اداره امر به المعروف مبلغ پنجصد دالر امریکایی جایزه تعیین کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه بسیج ملی افغانستان با نشر پیامی در واکنش به ربایش دختران از سوی گروه طالبان برای کشتن جنگجویان این گروه جایزه تعیین کرد.
در پیام این جبهه آمده است: "برای نگهبانی از عزبت و عفت بانوان افغانستان، رهبری جبهه بسیج ملی از همه خانواده های افغانستان، هم از بانوان و مردان و به ویژه جوانان خانواده ها دعوت می نماید که در کشتن افراد گروه وحشی طالب به ویژه ماموران اداره امر به المعروف مشمول زنان و این اداره وحشی را در هر کجای از افغانستان هدف قرار داده، زنان خانواده و سرزمین خود را از وحشت این گروه منفور نجات بدهید و از طرف جبهه بسیج ملی مورد تقدیر و مکافات نقدی قرار می گیرید".
در ادامه این جبهه نوشته است: "جبهه بسیج ملی به همه ای امردم افغانستان اعلام می دارد که دیگر زمان خاموشی در برابر این وحشیان قرن گذشت است و نباید منتظر دست های غیبی و با کمک کشورهای غربی که اخود این وحشیان را بالای مان حاکم ساخته اند باشیم، به همین خاطر کشور خود را از وجود میکروب های چون طالب با دست ها خود پاکسازی می نمایم".
این جبهه خطاب به جوانان نوشته است: "جوانان شرافتمند و با غرور افغانستان، شما تروریسیتان طالب را بکشید، زنان کشور که همان خواهران و مادران ما می باشند را از زیر بربریت این و حشیان قرن 21 نجات بدهید، ما مبارزان جبهه بسیج ملی در کنار شما همیشه خواهیم بود، زیرا همه اعضای جبهه بسیج ملی از رهری تا کوچک ترین مبارز در سنگر این جنبهه براران و فرزندان شما هستند که با هیج رهبر هرهبرزاده ای و هیچ جنرال فروخته شده ای پیشین در پیوند نیستند و نه خاینین معلوم الحال در این جبهه بسیج ملی نقشی خواهد داشتند".
در پایان این جبهه جایزه کشتن هر جنگجوی گروه طالبان را مبلغ 35 هزار افغانی تعیین و شماره تماس خود را نیز نوشته است.
یادآوری می کنیم، که گروه طالبان پس از یک معامله پیچیده و پنهان با امریکا در دوحه پایتخت قطر، در پانزدهم ماه اگوست سال 2021 کنترل افغانستان را به دست گرفت و از آن زمان تاکنون با رفتار تندروانه شهروندان افغانستان به ویژه بانوان را به تنگنا قرار داده است. با چیرگی گروه طالبان بر افغانستان گروه های دیگر تروریستی هم در افغانستان فعال شده و افغانستان به کشور صدور تروریسم در منطقه تبدیل شده است و هم اکنون بیش از بیست میلیون نفر با گرسنگی در این کشور دست و پنجه نرم می کنند و روزانه صدها نفر از بیکاری این کشور را ترک می کنند.
در همین حال کارشناسان می گویند، که گروه طالبان پیوند تنگاتنگ با القاعده دارد و به این گروه در دوره نخست و اکنون در افغانستان پناه داده است.
اکنون اگرچه در افغانستان همه ظواهر اسلامی برقرار و محفوظ است و نمازهای جماعت و نماز جمعه از دیگر زمان ها بیشتر برقرار است و صدای اذان بلند و حتی گسترده تر از دوره های پیشین است، منتها ترس ووحشت حاکم بر جامعه استوار، فقر در حال گسترش، درونمایه اسلام یعنی عدالت و رعایت حقوق مردم و آنچه اسلام برای آنها ظهور کرد، وجود ندارد.
در ماه های پسین یورش های جبهه های مخالف گروه طالبان بر جنگجویان این گروه افزایش پیدا کرده و تاکنون صدها تن از جنگجویان این گروه در یورش های جبهه های مخالف این گروه کشته و زخمی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала